IS: Alfa-PVP vei Janitalta, 30, kaiken - tällaisia ovat kammottavat "peukkukeisarit", joiden kanssa naiset joutuvat harrastamaan seksiä
Janita Lundgren kertoo pysäyttävän tarinan siitä, kuinka hänen elämänsä suistui raiteiltaan muuntohuume alfa-PVP:n eli "peukun" vuoksi. Käytön seurauksena hän menetti kotinsa, työnsä, yhteyden lapseensa ja ajautui asunnottomaksi. Hän kuvaa huumepiirejä synkkinä ja naisten asemaa niissä ihmiskauppaan verrattavana: seksillä maksetaan yöpaikoista ja huumeista. Lundgren kertoo peukkukeisareista, jotka lähettävät nuoria naisia takseilla asunnosta toiseen. Käyttö on niin koukuttavaa, että kaikki muu elämästä katoaa, ja raskaana olevat käyttäjät voivat olla täysin tietämättömiä tilanteestaan.
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen touhusta ihmiskaupan uhrit jotka on teljetty johonkin kellariin ja miehiä ravaa siellä kun nainen makaa jossain paskaisella patjalla lähes tiedottomassa tilassa.
-m
Ei, vaan nainen siinä ON se patja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina nämä lehtien palstoilla poseeraavat entiset narkkarit ja alkoholistit ovat todella hyvännäköisiä. Koskaan ei tavispottunokkia.
Rasistinen kirjoitus nettivinkattu !
Joo, olen rässisti. Tule ja pidätä mut, woke!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta miten voi tulla yllätyksenä että muuntohuumeiden käyttö voi johtaa kaikkeen tuohon artikkelissa mainittuun?
Ei edes tiennyt mitä veti, luotti jännikseen. Big mistake.
Vierailija kirjoitti:
Aina nämä lehtien palstoilla poseeraavat entiset narkkarit ja alkoholistit ovat todella hyvännäköisiä. Koskaan ei tavispottunokkia.
Ei kyllä minun silmää miellyttävä.
Huumepiireissä sp taudit leviää tosi nopeasti. Miksiköhän...
Johan noita huumenälkäisiä kaikkien patjoja pyöri jo 90-luvun loppupuolella.
Onkohan tää janita kerrankaan elämässään antanut pilua kunnolliselle miehelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle pitäisi työntää ihmisen paskaa suuhun
Ainoa addiktio, joka minulla on koskaan ollut, on ollut sokeriaddiktio, ja sitäkään ei enää ole!
Mikäs tuossa ollessa kun vain saa peukkua.
Kaikki kelpaa, Niko Saarisen suihinotot 4 lklla, Rosina Salovaaran huoranhommat,mitä pösilömpää, sen suuremmin kirjaimin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle pitäisi työntää ihmisen paskaa suuhun
Saahan sitä yrittää kaikenlaista, smugu...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kelpaa, Niko Saarisen suihinotot 4 lklla, Rosina Salovaaran huoranhommat,mitä pösilömpää, sen suuremmin kirjaimin!!
Rosa Warski...
Alfa-PVP on aika iso juttu itänaapurissa ja ilmeisesti paikallisesti tuotettua.
Ihmekös tuo että sitä täällä liikkuu ja persuhallitusta ei kiinnosta tehdä asialle mitään
Vierailija kirjoitti:
Antaako anaalin?
Jos nuori tyttö on sekaisin kuin seinäkello. Niin mitenköhän sen kanssa on?
Mihin toimenpiteisiin hallitus aikoo ryhtyä, että ne kilteimmätkin atm-incelit saavat ilmaista heteroseksiä ja huumeita?
Vierailija kirjoitti:
Mihin toimenpiteisiin hallitus aikoo ryhtyä, että ne kilteimmätkin atm-incelit saavat ilmaista heteroseksiä ja huumeita?
Jatketaan samaa rataa, saatavuus onkin parantunut selvästi viimeisten 2 vuoden aikana.
Aikamoista maalitolppien siirtelyä ja kyvyttömyyttä tai edes halua ymmärtää minkälaisessa asemassa huumekoukussa olevat naiset on. Ihan hyvällä syyllä voi kysyä voiko kukaan antaa aidosti suostumuksen tuossa asemassa.
-mies