Oon menossa kolonoskopiaan- Mies toivoo, että minuun sattuu
Oon menossa kolonoskopiaan verenvuodon vuoksi. Mies on vihainen ja haukkuu lyttyyn. Hän on sitä mieltä, että kuvittelen kaiken. On myös sitä mieltä, että minä pilaan hänen päivänsä, kun menen tähystykseen. Kostaa ja kiristää. Mököttää asiasta.
Toimiiko teidän kumppanit näin?
Mielipiteitä?
Kommentit (32)
Sitä paitsi, verenvuoto on mahdollisesti jo heikentänyt kuntoa. Onko hän kaivannut sinulta jo jonkin aikaa enemmän mitä olet häntä palvellut.
Tuon perusteella ei taida olla miehestä tueksi, päinvastoin.
Joutuuko hän maksamaan tuon toimenpiteen?
Mielenvikainen ukko, mustasukkainen sairaalla tavalla. Menet lääkäriin joka pääsee sun pe*settä rassaamaan, ukkos mustis tästä, onkohan vielä mieslääkäri? Millä tavalla kostaa/kiristää? Erikoista kyllä.
Oma exäni oli samoille suunnille pöpi. Raskausaikana tunki joka (sisä)tutkimukseen mustiksena ja oli muutenkin kummallinen. Lapsen syntymän jälkeen viikko ja ehti jo kävelyllä ollessamme naukua siitä että miks tuo sun maha on noin iso, vedä se sisään! Ja miks perseessäs on tuommoset lommot, älä pingota sitä persettä. onneksi on ex.
Jos asia on noin, ilman että siihen liittyy mitään muuta riitaa ym.. niin se on jättöaika aika taas edessä.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko hän maksamaan tuon toimenpiteen?
Julkisella maksaa polimaksun, olisko reilut 30 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittua? :D
Miksi hän suuttuu kun sinä menet epämukavaan toimenpiteeseen?
Sairasta, aivan sairasta.
Ja sitten vielä kysellään asiaan Mielipiteitä? ??!!
Tuota "kuvittelet vain" on joillakin.
Huonossa suhteessa kuten tämä vaikuttaa, väkivaltainen osapuoli vie luottamuksen havaintoihin. Kaasuvalotus. Tämmöisen kanssa en jatkaisi.
Se luottamus havaintoihin palautuu sitten myöhemmin, hiljalleen.
Jos on totta niin tosi epänormaalia. Mun mies melkein itkee, jos muhun sattuu. On oikeasti tukena ja turvana. Vaiha miestä.
No ei toimi. Poikkeuksellisen itsekeskeinen mies sinulla.
On normaalia, et anna miehesi rassata anaalia mutta kaiken maailman randomit saa työntää käden sinne rannetta myöten.
Kylläpä miehet osaa draamailla ja olla tunteellisia!