Muita taaperoimettäjiä linjoilla? Minkä ikäistä imetät ja miten imetys sujunut?
Kommentit (12)
voitko lisätä otsikkoosi ev (ei viestiä), niin ei tarvitsisi avata.
Hyvin sujuu muuten, mutta en raaski lopettaa imettämistä. Poika kun kallistaa päänsä ihan kenoon, räpsyttää silmiä ja sanoo kauniisti:" Tissiä" , en voi olla antamatta. Vaikka hänellä on jo suu täynnä hampaita, hän ei pure muuten kuin tissille nukahtaessaan. Yösyötöt jatkuvat yhä, montaa yötä ei ole mennyt heräämättä (4 yötä yhteensä). Enää tuttavatkaan eivät jaksa kysellä ja ihmetellä, että vieläkö imetän.
Ihan minun omasta tahdostani lopeteltiin imetys. Yöt meni niin risaisiksi ja väsymys painoi. Maitoa olisi tullut kyllä. Hienosti sujui imetys. Nyt on vähän haikea olo kun sitä vauvaa ei enää tule rinnalle. Mutta onneksi paidankauluksen hipsutus on jäänyt. Ja paljon halauksia ja sylittelyitä tilalla.
Yöt parantunut ja nukkuminen on kaikilla rauhallisempaa. Joten minulle tämä oli sopiva aika lopetella imetys. Uskon että kaikilla äideillä ja lapsilla on omat rajansa ja aikansa kun tarvivat imetystä. Suotakoon se kaikille lapsille ja äideille jotka sitä haluavat! (tämä nyt niille " fanaatikoiden vastustajille" )
yöimetän yhä. Päivisin en enää suostu, varsinkaan julkisilla paikoilla. Yöllä en voi vastustaa.
Ei saa rintaa enää öisin (lopetin vaan antamasta 10 kk:n iässä) eikä julkisilla paikoilla. Kotonakin rintaa annetaan vain nukahtamistilanteissa ja aamulla herätessä. osaa nukahtaa myös ilman rintaa. Julkiset imetykset lopettelin kun kiinteitä alkoi mennä, 7 kk:n jälkeen.
Viime viikolla imetin, kun lapsi heräili sairaalassa korvien putkituksesta. Lapsella oli huono olla, mutta rinnalle rauhottui raukeana imemään rauhallisesti.
Monikaan ei edes tiedä, että imetänkin vielä.
vähän yli vuoden ikäistä ja hyvin sujuu. Ei valittamista. :)
Aion imettää niin pitkään, kun poika itse haluaa. Eli ei kiirettä lopettaa. :)
Niin ja esim. kaupungilla käydessä en enää imetä, mutta esim. kerhossa ja kylässä kyllä, jos poika haluaa. Ja tietysti kotona.
Kotona yleensä aamulla ja illalla sekä päivälläkin, välillä useinkin. Harvoin yöllä, mutta joskus kuitenkin. Satunnaisesti vain yöimetyksiä.
imettää 1v 8kk vanhaa ja ei osaa lopettaa. Mä oon ns vanha esikoisen äiti ja kaikkea mitä mä ennen lasta luin ja uskoin, voi nyt käyttää mua vastaan.
Siellä se nukkuu perhepedissä ja saa tissimaitoa ennen unia. (Mä odotusaikana selitin miehelle, että meidän lapsi nukkuu koko yön omassa huonessa jne.)
Lapselle tämä on selvästi ihaninta maailmassa. En tajua miten joku voi pitää tällaista asiaa sairaana. Olen oppinut, että imetys on yksi luonnollisimmista asioista maailmassa.
Imetän 1v1kk vielä päivällä, yöimetykset lopetin, kun en jaksanut heräillä. Saapi nähdä, kuinka kauan maito riittää, kun yöimetys jää pois. En aio kuitenkaan 2-vuotiaaksi asti imettää.
Onko ne teidän lapset jotain vajaaälyisiä? No, ei taida omena kauas puusta pudota.
Ja eikö ne teidän miehet häpeä teitä?