Itku orgasmin jälkeen
Joo, takana kipeä ero puolisen vuotta sitten. Elättelin vielä toiveita yhteenpaluusta, mutta vähitellen olen ymmärtänyt ettei sitä tule tapahtumaan.
Olen seksuaalinen olento, ja nyt kun aikaa on kulunut olen hellyydenkaipuussani masturboinut. Se tuntuu hyvältä, kunnes laukeamisen hetkellä järkyttävä yksinäisyyden tunne vyöryy ylitseni kuin hyökyaalto ja itken. Itken tosi rajusti. Joka kerta toivon, ettei sitä enää tulisi ja onkin onneksi vähän pahimmasta lievittynyt - mutta tapahtuu silti. En oikeasti tiedä voiko olla syvempää yksinäisyyttä kuin yksin harrastettu seksi.
Kysyisinkin, onko kohtalotovereita? Onko, onhan tämä joskus loppunut? Mikä eniten mietityttää, onkohan tällaisesta pidemmän päälle minulle jotain psyykkistä haittaa? Järjellä osaan suhteen päättymistä kyllä käsitellä, olen jo keski-ikäinen mutta seksuaalisuuteen saakka se ei näköjään ulotu. Seksisuhdetta en halua enkä selvästi ole valmis uutta parisuhdettakaan ajattelemaan.
Löytyisikö täältä kokemusta, vertaistukea? Kuinka pääsit eroon tästä?
Kommentit (7)
Itse koin tuonkaltaisen tyhjyyden tunteen masturboidessani, kun olin eronnut miehestäni. Palasimme kyllä myöhemmin yhteen.
Itse en voi verrata masturbaatiota oikeaan seksiin, joka on kommunikaatiota kahden ihmisen välillä. Itsensä kanssa on hankala kommunikoida.
Se menee ohi. Sulla surematonta surua todennäköisesti.
Saman kokenut ja tuo tunne välillä toistuu näin myöhemminkin kun on ikävä tiettyä ihmistä
Kiitos vastauksista. Surua tämä varmaankin "vain" on ja luopumisen tuskaa. En koskaan muulloin itke samalla tavalla kuin kuvaamassani tilanteessa, itku ryöppyää hallitsemattomasti ja ravistelee koko kehoa, ihan kirjaimellisesti. Sanotaan että itku puhdistaa, täytyy toivoa että näin on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse koin tuonkaltaisen tyhjyyden tunteen masturboidessani, kun olin eronnut miehestäni. Palasimme kyllä myöhemmin yhteen.
Itse en voi verrata masturbaatiota oikeaan seksiin, joka on kommunikaatiota kahden ihmisen välillä. Itsensä kanssa on hankala kommunikoida.
Tähän toivoisin miehenä selvennystä. Ei ole tarkoituksenani siis veetuilla vaan tämä on oikea kysymys. Miksi masturbaatio ei ole mielestäsi oikeaa seksiä ja miksi se ei voisi olla itsensä kanssa kommunikointia?
Itse näen masturboinnin ihan yhtä lailla oikeana seksinä. Sekä itsetyydytyksen että kumppaniseksin tarkoitus on nautinto, eivätkä ne minusta eroa suuresti muuten kuin siinä, että toista lajia harrastetaan yksin ja toista yhdessä. Vai liittyykö tämä nyt jotenkin siihen, että miesten seksuaalisuus olisi suoraviivaisempaa ja tavallaan yksinkertaisempaa? En siis oikeasti tiedä, että onko, mutta sellaisena se usein esitetään.
Jo muinaiset roomalaiset sen tiesivät : post coitum omnia triste est
Itken lähes aina orgasmien jälkeen. En siis sooloseksissä, koska silloin pystyn lopettamaan kun alkaa riittämään, mutta esim. puolison kanssa sidontaleikeissä, kun en pysty estämään sitä että hän vibraa minulle useita orgasmeja. Alapää menee liian herkäksi useasta orgasmista ja joko squirttaan tai itken tai sitten käy molemmat.