Onko parempaa musiikkia kuin 90-luvun dance/trance?
Kommentit (21)
Nuoruuteni musiikkia. Tykkään edelleen. Mutta tykkään monenlaisesta musiikista.
70- ja 80-luvun musiikki on paljon parempaa kuin joku ysärimusiikki.
Eurodance on älyttömän yliarvostettua. X-sukupolvelaiset vaan sattuivat elämään nuoruutensa sen aikana, joten hehkuttavat sitä nostalgiasyistä, vaikka ihan surkeaa musiikkiahan se oikeasti on.
Eurodance on tlyttl paskaa ..pelkkää konejumputusta jossa on sama kaava
90-luvulla musiikki alkoi menemään huonommaksi.
Tuli tubessa taas yksi ysärikappale vastaan mitä en ole kuullut pitkään aikaan. Vuodelta 1990:
I Cant Stand It (feat. Capt. Hollywood) (Extended) Twenty 4 Seven Capt. Hollywood
Vierailija kirjoitti:
70- ja 80-luvun musiikki on paljon parempaa kuin joku ysärimusiikki.
kasari oli kyllä todella kuraa
Melkein kaikki muu musiikki! Totta kai tuo on nostalgista ja toimii diskossa niin silloin kuin nytkin mutta jos pitäisi kotona kuunnella yksin kokonainen levy... ei kiitos!!!
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla musiikki alkoi menemään huonommaksi.
Melko tarkalleen siinä 95 kieppeillä.
Eläkeläiset-rockbändi
on hyvää musaa.
on, 1990 luvun indie musa ja 1970 luvun proge koska kaikki muu on paskaa, paitsi Eppu Normaali ja Children of Bodom
Itse olen 80-luvun musiikin (ja kaiken muunkin) ystävä. Tuo 90-luku meni vähän ohi, äitikuplassa, tuttipullo- ja vaippatalkoissa. :)
- mummo65v.
Kyllä kaikki menee, mutta itse pidän ysärin musiikkia varmaan vuosikymmenistä kaikkein huonoimpana. Myös -00, -10 ja -20-luvut voittavat sen.
Jotenkin masentunutta soundia tuossa ysärillä paljon, mutta menee paljon enemmän emo-touhuksi kuin mestarilliseksi masisteluksi. Kaavoihin on kangistuttu mutta ollaan niin kapinallisia ja erikoisia että. Tämä on se fiilis tosi monesta ysärimusasta.
Hyviä melodioita on jollain Univiidakolla joo. Mutta niitä jaksaa vain tietyn verran. Joskus toimiikin.
Ambienttia tulee kuunneltua silloin kun ketuttaa.
Se saa ajatukset pois ikävistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Eurodance on tlyttl paskaa ..pelkkää konejumputusta jossa on sama kaava
Nekruja valkoinen tytteli hyppii taustanauhan tahdissa.
Kunnon kuraa.
Kaikista parhainta on Anita Hirvonen -De va kukku de-
Kaikki muu kuin räppipaska on parempaa.