Mitä tekisin puolisolla?
Kertokaas mihin minä tarvitsisin puolisoa jos seksiä saan ilman parisuhdetta.
Kommentit (31)
Tämä asetelma on outo. Vertaa: "en tarvi harrastuksia, mitä minä niillä teen! Mutta huudan täällä jos joku saisi ehdotettua joitain hyviä pointteja harrastuksista!!"
Eikö homma mene niin päin, että sinulla on aito kiinnostus mieheen, parisuhteeseen, työn saamiseen, harrastuksen löytymiseen jne. ja tavoittelet sitten haluamaasi asiaa. Eihän mikään joukkuevalmentajakaan halua sinua vaivoikseen jos asenne on tuo "perustele miks mä tulisin teille!!"
Et mitään. Voit kasvattaa lapsesi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Et mitään. Voit kasvattaa lapsesi yksin.
Mitkä lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en halua miestä, enkä seksiä.
Täällä joka akka vinkuu seksin perään, vihoviimeinen asia mitä ikinä haluan.
Hyi helvetti kun oksettaa ajatuskin
n32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole eliittimies, joka tarvitsee työnsä puolesta edustusrouvaa ja mahdollisesti tuottamaan (miespuolisen) perijän, niin et mihinkään.
Miksi luulet ap:ta mieheksi?
En luullut mieheksi enkä naiseksi, koska hän ei maininnut sukupuoltaan. Siksi kirjoitin "jos et...".
Mikset sitten lisännyt "eliittinainen, joka tarvitsee työnsä puolesta edustusmiestä ja mahdollisesti tuottamaan (naispuolisen) perijän,"?
Koska sellaisia ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole eliittimies, joka tarvitsee työnsä puolesta edustusrouvaa ja mahdollisesti tuottamaan (miespuolisen) perijän, niin et mihinkään.
Miksi luulet ap:ta mieheksi?
En luullut mieheksi enkä naiseksi, koska hän ei maininnut sukupuoltaan. Siksi kirjoitin "jos et...".
Mikset sitten lisännyt "eliittinainen, joka tarvitsee työnsä puolesta edustusmiestä ja mahdollisesti tuottamaan (naispuolisen) perijän,"?
Koska sellaisia ei ole olemassa.
Eli elät kiven alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en halua miestä, enkä seksiä.
Täällä käy useita tuhansia naisia. Luuletko oikeasti kaikkien vinkuvan tuota täällä?
Vierailija kirjoitti:
Fwb
Friends with Bentleys?