Mitä tekisin puolisolla?
Kertokaas mihin minä tarvitsisin puolisoa jos seksiä saan ilman parisuhdetta.
Kommentit (31)
Voisko siitä olla vaikka esittää pantomiimia viihdykkeeksi
Olisko siitä iloa vaikka nalkuttamassa sun vääristä elintavoista ja väärästä siivoustyylistä
Minulle puoliso on läheisin ihminen. Tukena ja turvana elämän karikoissa. Kliseisesti sanottuna jakaa ilot ja surut.
Seksi on tärkeää, mutta kuitenkin sivuseikka kaikkeen muuhun verrattuna.
Mutta, jos sinulle riittää tuo, niin asiahan on hyvin. Miksi edes laitoit aloituksen?
Minäkään en halua miestä, enkä seksiä.
Ei puolisoa pakosti tarvitse mihinkään muuhun kuin keskinäiseen rakkauteen. Ei kukaan puolisoksi ryhdy pelkän seksin takia, niitä sanotaan irtosuhteiksi. Voi olla vaikka kaveri, kämppis, sukulainen tai mikä hyvänsä tuttava, mutta puoliso on se jonka kanssa on rakastuttu toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle puoliso on läheisin ihminen. Tukena ja turvana elämän karikoissa. Kliseisesti sanottuna jakaa ilot ja surut.
Mutta, jos sinulle riittää tuo, niin asiahan on hyvin. Miksi edes laitoit aloituksen?
Jos joku vaikka sanois sellasta josta innostuisin puolison ottamaan
Vierailija kirjoitti:
Ei puolisoa pakosti tarvitse mihinkään muuhun kuin keskinäiseen rakkauteen. Ei kukaan puolisoksi ryhdy pelkän seksin takia, niitä sanotaan irtosuhteiksi. Voi olla vaikka kaveri, kämppis, sukulainen tai mikä hyvänsä tuttava, mutta puoliso on se jonka kanssa on rakastuttu toisiinsa.
Hyi, harrastaks seksiä sukulaisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä niin vain oteta varsinkaan tuolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä niin vain oteta varsinkaan tuolla asenteella.
Miten niin ei oteta jos noita on jonoksi asti tyrkyllä
Jos et ole eliittimies, joka tarvitsee työnsä puolesta edustusrouvaa ja mahdollisesti tuottamaan (miespuolisen) perijän, niin et mihinkään.
Juttelet sen puolison kanssa vauva palstalla. Käyt lomalla sen kanssa ja silakkamarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole eliittimies, joka tarvitsee työnsä puolesta edustusrouvaa ja mahdollisesti tuottamaan (miespuolisen) perijän, niin et mihinkään.
Miksi luulet ap:ta mieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Juttelet sen puolison kanssa vauva palstalla. Käyt lomalla sen kanssa ja silakkamarkkinoilla.
Inhoan lomailua ja silakoita
Vierailija kirjoitti:
Laitat sen leikkaa nurmikkoa?
Sitä varten on robotit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luullut mieheksi enkä naiseksi, koska hän ei maininnut sukupuoltaan. Siksi kirjoitin "jos et...".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luullut mieheksi enkä naiseksi, koska hän ei maininnut sukupuoltaan. Siksi kirjoitin "jos et...".
Mikset sitten lisännyt "eliittinainen, joka tarvitsee työnsä puolesta edustusmiestä ja mahdollisesti tuottamaan (naispuolisen) perijän,"?
Et mitään