Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häviän aina elämässä

Vierailija
17.08.2025 |

Synnyin alkoholistin lapseksi.

Muut ihmiset aina polkevat ja mitätöivät minua mutta kukaan ei asetu puolustamaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet uhrin asemassa, se on sun identiteetti. Mutta sen voi muuttaa. Mieti, mistä kaikesta olet selvinnyt ja vielä ilman apua! Helppo se on sanoa, mutta käännä identiteettisi selviytyjäksi. Et ole taustastasi huolimatta tuon pölhömmäksi tullut, olet säilyttänyt oman voimasi ja valosi, vaikka sitä on yritetty himmentää. Ai mistä tiedän, no koska itse näet ongelman ja osaat sanoa sen ääneen! Tiedät, että se on ollut väärin, kohdella sua niin. Et ole menetetty tapaus, todellakaan! Tarvitset vain toisenlaisia ihmisiä ympärille, ihan ekana blokkaa kaiki ne, jotka asettavat sinut vanhaan rooliisi. Ole niiden kanssa, jotka tukevat ja kannustavat, ja jotka ovat sellaisia, jollaiseksi haluat itsekin tulla. Saatat tarvita myös ammattiauttajaa, mieti sitäkin mahdollisuutta.

Vierailija
2/6 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin synnyin köyhään kotiin alkoholisti isän  tyttönä-Itse olen taistelut ja saanut hyvän paikan elämässä. Opiskele tai tee muuten karriääriä että pääset vihreälle oksalle. 

Surullista mutta kyllä tuo alkoholismi jättää leimat koko elämälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy nallekarkit tässä elämässä ikävä kyllä. Elämästä voi muodostua kurjaa todella monilla tavoilla, veikkaan että aika harvalla loppujen lopuksi elämä on ruusuilla tanssimista.

Vierailija
4/6 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, poista kaikki itseesi alentavasti suhtautuvat ihmiset elämästäsi mahdollisuuksien mukaan. Et menetä siinä mitään. Uusiin ihmisiin tutustuminen ottaa tosin aikansa ja ajoittaiseen yksinäisyyteenkin saattaa joutua tottumaan. Mutta sekin on parempi tilanne kuin jatkaa elämäänsä kynnysmattona.

Vierailija
5/6 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten anna elämäsi Jeesukselle

Vierailija
6/6 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut itseni aina outsideriksi. Olen erittäin kaunis /sanovat muut ja ollut hyviä työpaikkoja ym malintöitä .Olen arka , vieläkin. 

Tottunut elämään näin . Ystäviä muutama, mutta kun sairastuin tuli tosi paljon vanhoja ystäviä lohduttamaan ja välittämään. 

Nyt terve ja näen kaiken positiivisena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi