Onko nyt sitten hyvä kun elokuun puolivälissä täytyy laittaa yöksi lämmitys päälle jopa Uudellamaalla!?!?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä.
Soita porkkanalle ja esiinny taas maailman pelastajana!
Onneksi lomailin jo kesäkuun, ja parin viikon päästä uudelleen lomalle! 😊 Säät suosii ihanasti.
Meillä vanhassa varjoisassa torpassa lämpöä vähän liikaakin vielä, eli 23-24. Käytän iltaisin ilpin kosteudenpoistolla, että saan nukuttua.
Lämmityskausi ei todellakaan ole vielä alkanut, en ole kesäkuun jälkeen tulia laittanut hellaan enkä pönttöuuniin. Pattereita meillä ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa... hain kaikki villapeittoni ja pörröisen aamutakkini mihin kietoun kynttilänvalossa syömään fatserin sinistä ym. Aaahhhhh. 😊🥰🍁🍂🍂🍁🍁
Homo
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä.
En mä ainakaan ole vielä laittanut lämmitystä päälle ollenkaan. Ei ole mitään tarvetta. Lattiat on kylmät tällaisessa 70 vuotta vanhassa talossa, mutta mä voin laittaa villasukat jalkaan jos tuntuu liian kylmältä. Hyvin pärjään yöt täkin alla ja yövaatteilla. Makkarin tuuletusikkunan ihan vähän raollaan.
Kuulostaa mukavalta! Itse palaan huomenna takaisin töihin. Olisin mielelläni lomaillut ja nauttinut vielä ensi viikon viileämmästä ja raikkaammasta säästä.