Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nyt sitten hyvä kun elokuun puolivälissä täytyy laittaa yöksi lämmitys päälle jopa Uudellamaalla!?!?

Vierailija
17.08.2025 |

Öisin 9 astetta. Se on joulukuun lämpötila!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihana sää! Lomaa vielä viikko jäljellä. Mennään Poriin raikkaisiin merituuliin <3

Kuulostaa mukavalta! Itse palaan huomenna takaisin töihin. Olisin mielelläni lomaillut ja nauttinut vielä ensi viikon viileämmästä ja raikkaammasta säästä.

Vierailija
42/46 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori siitä.

Soita porkkanalle ja esiinny taas maailman pelastajana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lomailin jo kesäkuun, ja parin viikon päästä uudelleen lomalle! 😊 Säät suosii ihanasti.

Meillä vanhassa varjoisassa torpassa lämpöä vähän liikaakin vielä, eli 23-24. Käytän iltaisin ilpin kosteudenpoistolla, että saan nukuttua.

Lämmityskausi ei todellakaan ole vielä alkanut, en ole kesäkuun jälkeen tulia laittanut hellaan enkä pönttöuuniin. Pattereita meillä ei ole olemassakaan.

Vierailija
44/46 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa... hain kaikki villapeittoni ja pörröisen aamutakkini mihin kietoun kynttilänvalossa syömään fatserin sinistä ym.   Aaahhhhh. 😊🥰🍁🍂🍂🍁🍁

Homo 

Vierailija
45/46 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori siitä.

Vierailija
46/46 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole vielä laittanut lämmitystä päälle ollenkaan. Ei ole mitään tarvetta. Lattiat on kylmät tällaisessa 70 vuotta vanhassa talossa, mutta mä voin laittaa villasukat jalkaan jos tuntuu liian kylmältä. Hyvin pärjään yöt täkin alla ja yövaatteilla. Makkarin tuuletusikkunan ihan vähän raollaan.