Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen arvosanan antaisit nykyiselle hallitukselle tähän asti

Vierailija
17.08.2025 |

Mennään kouluausteikolla 4-10. Itse antaisin 8+ eli vahva tyydyttävä.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen miinus. Vihervassit ja Hesari kestopaniikissa...

Juuri näin  vihervassareiden, hesarin, ylen ulina on musiikkia korville

Juuri näin,persujen ulina on musiikia korvalle kun persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin.   SDP ON NYT KANNATUSMITTAUKSISSA  YKKÖSPAIKALLA  JA  PERSUJEN KANNATUS  ON  POHJALUKEMISSAA.   🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣😂🤣 

Vierailija
42/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apukoululuokalle 4 on aivan liikaa. Kaikki sössitty ja syytetään vielä muita yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vassunpaske käyttää näemmä minun nettiäni kun on keskustelussa näyttää plusanneen kaikkea paskaa minun koneeltani.

Vierailija
44/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 miinus.Tämän  Hallituksen kannatus on Suomen kaikein surkein. Kasa on vihainen ja  tyytymätön.. perkele 👹👹👹

Nyt Suomessa on eniten työyyömiä kuin missään eeuu maassa.  Surkein  Hallituksen kannatus  jaluotto !!!!!!

Vierailija
45/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän tuon sdp:n kannatuksesta, itse en yleensä jaksa äänestää, mutta nyt on pakko.

Duunaritkin huomasivat tämän ja persujen kannatus romahti työelämässä olevien keskuudessa heinäkuun 2025 Suomen Yrittäjien työelämäkyselyssä. Myös kokoomus putosi ja SDP nousi selvästi suosituimmaksi puolueeksi työelämässä olevien keskuudessa 👍

Vierailija
46/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Asteikolla 4-10.

Vierailija
47/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10/10, koska mukana ei ole vihervassuja

Muista  persu. että kannatuksenne  romahti  kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa,   hallituksen  kannatus  romahti pohjamutiin,   annan tälle 0 miinus pistettä.  😝😝😝😝😝,,

Vierailija
48/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vassunpaske käyttää näemmä minun nettiäni kun on keskustelussa näyttää plusanneen kaikkea paskaa minun koneeltani.

Oikeistolaiset ei osaa kuin valehdella kuten tästäkin huomaa. 

Vierailija
49/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5 henkinen perhe, jossa vanhemmat keskituloinen palkansaaja ja pienyrittäjä antavat 10-

Miinus tulee viestintäosastolle - saksien heilauttelu oli typerää ja muuten PS:n saavutuksista ei ole osattu uutisoida. Osa toki vihervasemmistolaisen median mielipiteiden muokkauskampanjaa.

Vierailija
50/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+ 

Vierailija
51/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 koska paljon edellistä parempi

Vierailija
52/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän tuon sdp:n kannatuksesta, itse en yleensä jaksa äänestää, mutta nyt on pakko.

Duunaritkin huomasivat tämän ja persujen kannatus romahti työelämässä olevien keskuudessa heinäkuun 2025 Suomen Yrittäjien työelämäkyselyssä. Myös kokoomus putosi ja SDP nousi selvästi suosituimmaksi puolueeksi työelämässä olevien keskuudessa 👍

Äänestämättä jättäminen ei ole vaihtoehto, vaan se nostaa kokoomuksen ha RKP:n ääniosuutta, jotka äänestävät aina. Pahinta olisi toinen kokoomusjohtoinen hallitus, mieluiten kokoomus oppositiossa, samoin oikeistopersut.

Vierailija
53/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se hakkeroiva vassunpaska saatat olla yhtä hyvin sinä siellä?

Vierailija
54/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se hakkeroiva vassunpaska saatat olla yhtä hyvin sinä siellä?

Resepti ja lääkkeet sulla vaihtoon kuten OrpoPurran hallitukseltakin.

Vierailija
55/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Surkein mitä ollut koskaan.

Vierailija
56/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 7, ovat kyllä kovasti yrittäneet velkaantumisen jatkuvaa nousua vähentää, mutta velkaa on niin paljon, että jo korkojen maksuun pitää jostain muusta säästää.

Ja kun suomalaiset kuolevat nälkään, jos mistään menopuolelta yritetään kiristää, lisää vain pitäisi jakaa kaikaille rahaa, että kansa olisi tyytyväinen.

Aino pelastus olisi tuottavien työpaikkojen eli yksityisten lisääntyminen. Ja työstä pitää maksaa palkkaa.

Edellinen hallitus lisäsi työpaikkoja kunnalliselle puolelle ja sehän on syöntivelkaa.

Koska kunnallisen palkat pitää maksaa yksityisten työpaikkojen verorahoilla suureksi osatki. Taloudellinen katastrofihan siitä seuraa.

Ei ole kovin vaikeaa matematiikkaa.

Tietysti kunnallisia palveluita tarvitaan ja yleensä maissa on puolet kunnallisia työpaikkoja, Kaikki mikä menee siitä yli on syöntivelkaa. Sillon syödään enemmän kuin tienataan.

Vierailija
57/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1000000000

Vierailija
58/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokalle jäisi!

Kannattaa käyttää koulun taktiikkaa ja antaa säälivitonen, että päästää eroon, luokalle jääneet jäävät sitten sinne riesaksi pyörimään seuraaviksi vuosiksi ja sinäkin varmaan toivot, että hallitus vaihtuisi?

Vierailija
59/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin  vihervassareiden, hesarin, ylen ulina on musiikkia korville

Entäs kahden vuoden päästä? Sitten on sun vuoro ulista senkin perskokkare.

Vierailija
60/74 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätty.  Arvosana 4. on liian hyvä. 

Häpeän suuresti nykyistä hallitusta, kuinka Suomen maine, arvostus ja kunnia on valunut kuin vesi hanhen selästä maailmalla. Suomesta on tullut takapajula, rasis tinen, törkykäytäksinen maa, jonka poliittisilta päättäjiltä puuttuvat jopa alkeellisimmat käytöstavat ja empatia ja ovat valmiit vaikka teur astamaan heikompiosaiset, niin kuin ministeri fanttasioi blogikirjoituksiin.

Sympatiani ovat kaikissa heissä, jotka tämä hallitus on tuhonnut. 

Onneksi on presidentti Stubb, joka yrittää maailmalla Suomen mainetta vielä yllä. Sekä ulkoministeri Elina Valtonen. 

Persut, Orvot ja Purrat pitäisi pitää siellä hillotolpalla, eikä laskea tuhoamaan Suomea tai laskea pilaamaan Suomen mainetta uökomailla.