Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seurustelua 3kk ja lasta yrittämään

Vierailija
04.04.2007 |

Tekeekö ystäväni virheen..? Minusta tekee, mutta olenko vain itse hassu kun noin ajattelen?

Ystäväni on 28-vuotias, hän tapasi 21-vuotiaan pojan. Alkoivat seurustelemaan ja ehkäisyä ei alusta asti juurikaan käytetty. Nyt 3kk seurustelun jälkeen vauvakuumeinen ystäväni sai pojan houkuteltua lapsen tekoon. Pelottavinta on, että poika on aikas lailla viinaan menevää sorttia. Juhlii paljon ja on vielä kovin lapsellinen...en usko, että tietää mihin on päänsä pistämässä. taitaa vaan rakkausen huumassa suostua aikuisen naisen toiveeseen saada lapsi. Pelottaa että tuossa käy vielä huonosti..ystäväni jää loppujen lopuksi yksin hoitamaan lastaan.. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muuten menin naimisiin 19-vuotiaan kundin kanssa ollessani 25 v. Häitä tanssittiin alle 2 kk ensitapaamisesta. Lapsi syntyi kun olimme olleet yhdessä melkein vuoden. Nyt yhteistä taivalta on takana jo 12 vuotta, olemme saaneet kolme lasta, ja olemme onnellisia. Niin, ja mieheni on kaiken lisäksi vielä ulkomaalainen.

Vierailija
2/4 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta se on, että ystäväni asia ei minulle kuulu...mutta välitän hänestä ja olen huolestunut lopputuloksesta. Jaksaako ystäväni sitten yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi, et tiedä meneekö raskaus loppuun asti vaikka ystäväsi raskaaksi tulisikin!

Kolmanneksi, et tiedä jäisikö ystäväsi yksin lapsensa kanssa!

Ja neljänneksi, vaikka jäisikin niin onko se sun ongelmasi? Ei ole.

Taitaa itseäsi vaan ärsyttää, kun on vauvakuume vaan ei miestä... tai sitten itse kilttinä odotit kunnes olit ollut miehesi kanssa soveliaat 6 v yhdessä, ennen kun menitte kihloihin. Sitten parin vuoden kuluttua häät, sitten vasta vauva, vaikka vauvakuume oli kova jo aiemmin. Tai sitten sun miehesi ei suostu vielä vauvantekoon...

Vierailija
4/4 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on se, että te ette voi tietää mitään hänen suhteestaan, ja tästä miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän