Joku meni päiväkodin pihaan koiran kanssa, vaikka aidassa oli isot kieltokyltit
Näkövammasta ei voinut olla kyse, sillä sama henkilö näki kyllä ajaa autoa.
Mikä tuossa on logiikkana? "Näen kyllä kyltin, mutten ymmärrä, että se koskee myös minua"? "Olen niin tärkeä, ettei minun tarvitse noudattaa sääntöjä"?
Kommentit (6)
Voi olla jompikumpi noista vaihtoehdoista tai sitten yksinkertaisesti se, ettei havainnut kylttiä. Siinä tapauksessa kyseessä olisi toki myös tyhmä henkilö, koska kyllähän järjen pitäisi kertoa se, ettei PK:n pihaan mennä koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla jompikumpi noista vaihtoehdoista tai sitten yksinkertaisesti se, ettei havainnut kylttiä. Siinä tapauksessa kyseessä olisi toki myös tyhmä henkilö, koska kyllähän järjen pitäisi kertoa se, ettei PK:n pihaan mennä koiran kanssa.
Siinä oli iso ja ympäristöstään selvästi erottuva kyltti, joten sitä ei voinut olla huomaamatta. Lisäksi kyltistä erottui selvästi koiran hahmo, joten mistään tulkintavirheestäkään ei voinut olla kyse.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli iso ja ympäristöstään selvästi erottuva kyltti, joten sitä ei voinut olla huomaamatta. Lisäksi kyltistä erottui selvästi koiran hahmo, joten mistään tulkintavirheestäkään ei voinut olla kyse.
-ap
Kuule, ihmiset havainnoivat asioita niin eri tavoin, että kyltti voi olla miten iso tahansa ja jäädä huomiotta. Mutta tosiaan, jos jäi huomioimatta, silloin olisi pitänyt olla lisäksi tyhmäkin.
Ajattelin, että siellä on aidat ja kiva antaa koiran juosta vapaana. Pienet pissat ei haittaa ja kakat kerää pois. Mutta ei muista, että koirasta jää karvoja.
Tyypillinen koiranomistaja. Heillä on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia.
Ilmeisesti täällä on vain lainkuuliaisia ihmisiä paikalla, kun kukaan ei osaa vastata. Hyvä niin.