Mikä koirarotu olisi kuin se feikkiampiais-hyönteinen?
Siis se hyönteinen, jolla on ampiaisen väritys ja näyttää aivan ampiaiselta, mutta sillä ei ole edes pistiäistä. Värit ovat vain pitääkseen loitolla saalistajat yms, enkä nyt tarkoita kukkakärpästä.
Haluaisin koiran, joka näyttää pelottavalta ulkoisesti, mutta on sisäisesti herttainen ja hyväluontoinen. Enkä nyt hae mitään taistelukoiria, tai semmoisia, en halua koiraa, jolla voi olla taipumusta aggressioon lainkaan. Mutta että koira olisi pelkällä ulkoisella olemuksellaan tarvittaessa peloite. Mikä se voisi olla? Newfoundlandinkoira näyttää pieneltä karhulta ja on sen kokoinen myös, mutta olen käsittänyt, että ne ovat hyvin leppoisia ja ihmisrakkaita. Entä pyreneittenkoira?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat kukkakärpästä?
Nimenomaan en. Kukkakärpänen on liian pieni. En vaan löydä sitä juttua enää mistään, mikä sen ötökän nimi on. Se on suuri ja aivan kuin ampiainen, mutta värit on pelkkää peloitetta, se ei voi edes pistää. Ap
Koirat on mulkkuja. Säkkiin vaan ja järveen.
Vierailija kirjoitti:
Bokseri
On kokemusta, liian hyperaktiivinen, ei riittävän rauhallinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koirat on mulkkuja. Säkkiin vaan ja järveen.
Sittenhän sinulla ja koirilla on jotain yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta
Mutta silti on pakko kommentoida. 🙄
Se on jättipuupistiäinen. Näyttää suurelta herhiläiseltä, mutta ei voi pistää. Pistin on vain munimista varten.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta
Näemmä kiinnosti niin paljon että avasit aiheen ja kommentoit siihen :'D. Olisit vaan scrollannut ohi.
Itse aiheeseen: Miten olis tanskandoggi? Isoja mutta tosi herttaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta
Näemmä kiinnosti niin paljon että avasit aiheen ja kommentoit siihen :'D. Olisit vaan scrollannut ohi.
Itse aiheeseen: Miten olis tanskandoggi? Isoja mutta tosi herttaisia.
Se on taas ehkä vähän liian iso ja liian lyhytikäinen. Ap
Kukaan?