Missä olit, kun Elvis kuoli?
Kommentit (62)
Tultiin mökiltä kotiin ja näin Apu-lehden kannessa Elviksen kuvan ja siinä luki että on kuollut. Järkytyin vähän, olin joku 10v
3v, pelasin playstationilla crash badicoottia
Oli tiistaipäivä joten töissä OTK Jakelukeskus tuoretavara eli "tilli".
En tiedä kuoleman hetkellä, mutta kuulin asiasta aamulla bussissa matkalla koulunaloituskirkkoon. Olin 16-vuotias.
Siihen aikaan ainakin meidän koulussamme kokoonnuttiin kirkkoon koulunaloitushartauteen.
Syksyllä -77? Olin just mennyt kuudennelle luokalle. Elvis ei kiinnostanut. Abba, Baccara, ELO ja BCR:kin vielä olivat suosikkeja. Ja Armi ja Danny! Armi oli niin nätti ja lauloikin kelvollisesti, Danny tuli siinä mukana perässä. 😁
Elviksen kuolinpäivän uutisointia en erityisesti muista. Seuraavassa Seura-lehdessä oli sitten iso juttu. Ja kuka oli se, joka levytti biisin nimeltä Aina muistan Elvis Presleyn? Se biisi kyllä soi sinä syksynä radiossa ja sen muistan.
Minuun kolahti John Lennonin murha kolme vuotta myöhemmin, ja kolahtikin kovaa.
Olin 3-vuotias Elviksen kuollessa, en muista siitä mitään... Mutta kouluikäisenä tajusin, että minähän olen elänyt jo Elviksen aikaan. Se tuntui jotenkin siistiltä.
Kait olin kotona, Elvis ei kiinnostanut minua, vanhin lapseni meni tokalle.
Olin hieman alle 2v joten ei muistikuvaa, onni niin, koska tuskinpa olisi ollut kovin ruusuista.
Koulut taisi alkaa samana päivänä ja isä oli silminnähden järkyttynyt kun sitten kertoi uutisen kun oli pari vuotta nuorempi ja Elvis kyllä jo tiedettiin kun radiot vielä soitti musiikkia laidasta laitaan.
Jaa, enpä oikeen muista, ku olin silloin vain muutaman vuoden ikäinen......vuosi oli siis 1977, kun Elvis kuoli.
Olin lukiossa ja muistan kuulleeni uutisen radiosta koulupäivän jälkeen. Poimin sitten punaisia viinimarjoja ja ajattelin, että olihan se Elvis jo aika vanha. Likimain omien vanhempieni ikäluokkaa.
Olin 8 kk vanha. Ei hajuakaan, missä olin. Luultavasti kotona.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä -77? Olin just mennyt kuudennelle luokalle. Elvis ei kiinnostanut. Abba, Baccara, ELO ja BCR:kin vielä olivat suosikkeja. Ja Armi ja Danny! Armi oli niin nätti ja lauloikin kelvollisesti, Danny tuli siinä mukana perässä. 😁
Elviksen kuolinpäivän uutisointia en erityisesti muista. Seuraavassa Seura-lehdessä oli sitten iso juttu. Ja kuka oli se, joka levytti biisin nimeltä Aina muistan Elvis Presleyn? Se biisi kyllä soi sinä syksynä radiossa ja sen muistan.
Minuun kolahti John Lennonin murha kolme vuotta myöhemmin, ja kolahtikin kovaa.
Pekka Loukiala, joka oli Suomen ensimmäisiä rokkareita 50/60-luvun vaihteessa. Taisi tehdä Elviksen kuoleman jälkeen kokonaisen albumin Elviksen kappaleita.
Koulussa ekalla luokalla. Ehkä koulupäivä oli jo loppunut klo 14.
Meillä oli Pekka Loukialan c-kasetti. Pienenä luulin, että se oli ehtaa Elvistä.
En ainakaan vessanpöntöllä ylensyöneenä lääketokkurasikana saamassa sairaskohtausta.
Olin vähän päälle kakki ja puolivuotiat.