Missä olit, kun Elvis kuoli?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Isäni kivespussissa
Oikeassa vai vasemmassa? Oletko joku v*tun kommari??
Luultavasti kotona, olin pari päivää vaille 3v.
Ei kiinnostanut. En edes muista kuulleeni uutista, tosin teini-ikäisenä ei sellaiset vanhat papat kuin Elvis paljoa kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostanut. En edes muista kuulleeni uutista, tosin teini-ikäisenä ei sellaiset vanhat papat kuin Elvis paljoa kiinnostaneet.
Dingoko kiinnosti vosua?
Muhin munasoluna äitini sisuksissa. Äitini taisi tuolloin olla menossa kolmannelle luokalle. En tiedä, kuinka tärkeä Elvis pienen maatilan pikkutytölle oli. Isäni oli tuolloin 15-vuotias ja tuskin olin vielä edes hänen ajatuksissaan mutta kai Elviksen kuolema jollain tavalla kolahti vaikka hän enempi hevimiehiä onkin.
Eka koulupäivä kolmannelle luokalle tulossa.
Olin kotona kun asiasta uutisoitiin Suomen tv:n iltauutisissa. Vaikka olin vain 9v, niin jäi tuo silti mieleen.
Olin sairaalassa, menossa hissillä osastolle takaisin, kun joku hississä kertoi kuulleensa uutisista tämän.
Ibitzalla. Tavasin kehnolla saksalla lehti otsikoita
Katsoin uutisia vanhempien kanssa telkkarista. Olin jo pienenä Elviksen fani.
Valmistelin varmaan häitäni, jotka olivat 4 päivää myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dingoko kiinnosti vosua?
Ei Dingoa ollut 1977.
Vierailija kirjoitti:
Isäni kivespussissa
Tuskin. Siittiötkin uusiutuvat aika ajoin ja sinä olet ollut sinä vasta, kun äitisi munasolu on hedelmöittynyt.
Olin lapsi. Elvis todettiin kuolleeksi 15.30 paikallista aikaa. Olin nukkumassa. Kouluaamu tulossa.