Treffit naisen kanssa menivät hyvin kunnes...
Olimme treffeillä ravintolassa. Minä tarjosin tottakai, mikä ilandutti suuresti koska treffini nautti ateriasta ja hyvästä viinistä kovin. Keskustelu oli oikeaa verbaalista ilotulitusta ja oli niin mahtavaa tavata nopeaälyinen nainen joka kehui sukkeluuttani ja siitä kuinka osaan keskustella monipuolisesti.
Kun oli aika kuljettaa treffini kotiin, avasin hänelle herrasmiesmäisesti autoni oven. Treffini kysyi mikä auto minulla oli, hän kun ei ollut autoihmisiä eikä tunnistanut merkkiä. Kerroin autoni olevan Toyotan hybridi, koska tiesin hänen arvostavan luontoa säästävää pientä kulutusta.
Siinä vaiheessa tunnelma muuttui täysin. Treffini oli luullut autoni olevan premium-merkkiä. Tajusin itsekin virheeni kun olin säästänyt rahaa ja valinnut Toyotan. Kukapa haluaisi treffailla saitaa miestä, joka tyytyy korkeampaan melutasoon ja kangaspenkkeihin? Miten tällainen mies panostaisi naiseen jatkossa, jos kyse olisi yhteisestä asunnosta tai lomamatkasta?
Niinpä treffini jatkoi matkaansa kotiin taksilla jonka minä tietysti maksoin, ja minä jäin nielemään pettymystäni, toki kiitollisena siitä mitä olin tässä oppinut.
Kommentit (31)
Verbaalista ilotulitusta puupääpentin seurassa, joka nimittää treffiseuralaista "treffiksi"?
Vaikea uskoa, että ap pärjäisi minkäänlaisessa keskustelussa kun se ei osaa edes kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sepustus on kuin jonkun yläkoululaisen räpeltämä.
Heikkolahjaisen.
Vierailija kirjoitti:
Siis väität, että muija jonka tarvii Toyotasta kysyä, minkä merkkinen se on, ymmärtäisi autoista niin paljon, että tietäisi sen rahallisen arvon verrattuna muihin merkkeihin?
No. Toyota ei ole premiumauto, eli rahallinen arvo ei merkittävän suuri ole
Ilmeisesti ymmärsi kun taksilla läksi
Vierailija kirjoitti:
Törkeä akka. M28
Teitä 12-vuotiaan tasoisia va jak ki poikia riittää. Mistä johtuu, aloitko impata liuottimia siinä iässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis väität, että muija jonka tarvii Toyotasta kysyä, minkä merkkinen se on, ymmärtäisi autoista niin paljon, että tietäisi sen rahallisen arvon verrattuna muihin merkkeihin?
No. Toyota ei ole premiumauto, eli rahallinen arvo ei merkittävän suuri ole
Ilmeisesti ymmärsi kun taksilla läksi
Älä jatka enää. Ei menny läpi tämä tarina.
Miksi naiset ei usko AP:ta? Onko muka mahdotonta uskoa, että naiset ovat rahanahneita vuonna 2025?
Verbaalinen ilotulitus: nainen puhui neljän sanan lausein, joka vaati todellista keskittymistä ap:lta.
Naapurikin sai vaivoin naisen itselleen farmariskodalla. Aika pian kulkupeli vaihtui täyssähkövolvoon. Taisi pelätä että muija lähtee muuten litoon.
Sepustus on kuin jonkun yläkoululaisen räpeltämä.