Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit naisen kanssa menivät hyvin kunnes...

Vierailija
16.08.2025 |

Olimme treffeillä ravintolassa. Minä tarjosin tottakai, mikä ilandutti suuresti koska treffini nautti ateriasta ja hyvästä viinistä kovin. Keskustelu oli oikeaa verbaalista ilotulitusta ja oli niin mahtavaa tavata nopeaälyinen nainen joka kehui sukkeluuttani ja siitä kuinka osaan keskustella monipuolisesti.

Kun oli aika kuljettaa treffini kotiin, avasin hänelle herrasmiesmäisesti autoni oven. Treffini kysyi mikä auto minulla oli, hän kun ei ollut autoihmisiä eikä tunnistanut merkkiä. Kerroin autoni olevan Toyotan hybridi, koska tiesin hänen arvostavan luontoa säästävää pientä kulutusta.

Siinä vaiheessa tunnelma muuttui täysin. Treffini oli luullut autoni olevan premium-merkkiä. Tajusin itsekin virheeni kun olin säästänyt rahaa ja valinnut Toyotan. Kukapa haluaisi treffailla saitaa miestä, joka tyytyy korkeampaan melutasoon ja kangaspenkkeihin? Miten tällainen mies panostaisi naiseen jatkossa, jos kyse olisi yhteisestä asunnosta tai lomamatkasta?

Niinpä treffini jatkoi matkaansa kotiin taksilla jonka minä tietysti maksoin, ja minä jäin nielemään pettymystäni, toki kiitollisena siitä mitä olin tässä oppinut.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon painoarvoa tämä sun mielikuvitusmuijasi pistää sille autolle, vaikkei edes ole "autoihminen".

Vierailija
5/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka menevät treffeille. En koskaan ole ollut treffeillä kenenkään naisen kanssa. Menin eilen muutamalle tuopille yksin lähipubiini, tapasin naisen siellä, juttelimme 3 tuntia, ja sovimme jatkotoimenpiteistä. Eikä maksanut minulle mitään ajallisesti tai rahallisesti.

Vierailija
6/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
7/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt antanut sen lelu-Yarisin naiselle ja mennyt itse taksilla kotiin. Kitsas paska olet.

Vierailija
8/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis väität, että muija jonka tarvii Toyotasta kysyä, minkä merkkinen se on, ymmärtäisi autoista niin paljon, että tietäisi sen rahallisen arvon verrattuna muihin merkkeihin?

Vierailija
9/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Harlekiini tuhlasi lauantainsa satuun, joka ei toimi millään tasolla.

Kirjoita ruutuvihkoon. Älä piinaa ihmisiä luokattomalla paskalla.

Vierailija
10/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä seurustelisi ihmisen kanssa, joka ei edes Toyotaa tunnista.

Vierailija
11/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä jos totta... tai ehkäpä unta ja onneksi heräsit.

Vierailija
12/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista "premiummerkkejä" arvostavaa pimatsua tuskin haluaa kukaan muu biimeriä ulvottavat amispojat. 😄

Vierailija
13/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsee muija ja onneksi selvisi heti eikä myöhemmin.

Vierailija
14/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka menevät treffeille. En koskaan ole ollut treffeillä kenenkään naisen kanssa. Menin eilen muutamalle tuopille yksin lähipubiini, tapasin naisen siellä, juttelimme 3 tuntia, ja sovimme jatkotoimenpiteistä. Eikä maksanut minulle mitään ajallisesti tai rahallisesti.

Sä oot säälittävä. Eri tavalla luuseri kuin ap, mutta yhtä lailla nolo ja alkeellinen.

Vierailija
15/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menikö tää tarina nyt joihinki todesta? 🙄

Vierailija
16/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tytylle ajavani Toyotalla. Jatkotreffejä ei tullut. Itkin astuessani 2020 Crown Athleteeni. 

Vierailija
17/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsee muija ja onneksi selvisi heti eikä myöhemmin.

Kaikki sinuunkin uppoaa. Et taida paljon osata suodattaa.

Vierailija
18/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenä sana:

Naisen ilta sujui hyvin kunnes ap saapui.

The end.

Vierailija
19/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun tarinoista näkee, että olet helvetin kömpelö, heikosti lukeva pikku narsisti, joka et uskalla edes sanoa moi kellekään.

Pidetäänkö sua väkisin jossain kellarissa?

Vierailija
20/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-75000/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan