Vähästä sitä ihmisen mieli tulee iloiseksi - kuten vaikka siivoamisesta
Nyt kun helteet on tällä kertaa ohitse niin reipastuin. Siivosin koko huushollin; tuuletin matot, imuroin ja pesin lattiat, pyyhin pölyt. Laiska töitään luettelee, mutta tuli niin hyvä mieli. Olen kuitenkin jo ikäihminen ja minulle tuo oli ponnistus. Nuorille ei tietenkään oli homma eikä mikään.
- n69v -
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! 😊 Olen 40v ja minulle tuo on voimainponnistus enkä saa edes aloitettua. Mutta en myöskään saa hyvää mieltä siivousta asunnosta joten se voi olla osasyy.
Mun pitäis kans jaksaa pestä lattiat. Oon nyt vanhemmiten alkanut inhota siivoamista.
Mulle lattianpesu on se kaikista paskin homma, siis en tiedä miksi vihaan sitä niin paljon, kaikki muut kuten ikkunoiden pesut hoidan! Että joo, pitäisi myös pestä lattiat :)
-eri
Mulla on aika pieni koti, mutta ei se lattioiden pesu mitään herkkua ole siltikään. Kohta saan toteuttaa itseäni, kun lapsellani on muutto. Mihinkään huonekalujen kantoon minusta ei ole, mutta keittiön siivoamiseen pystyn käyttämään koko päivän. Jääkaappi, uuni ja sen tausta, kaikki kaappien hyllyt... meneehän siihen aikaa.
- ap
Mulle lattianpesu on se kaikista paskin homma, siis en tiedä miksi vihaan sitä niin paljon, kaikki muut kuten ikkunoiden pesut hoidan! Että joo, pitäisi myös pestä lattiat :)
-eri