Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku tuntematon morjestaa sinua

Vierailija
16.08.2025 |

Jossain missälie, niin morjestatko takaisin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanon päivää, hän sanoo how do you do 😀

Vierailija
22/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin moikkaan. Täällä maaseudulla on tapana moikata aika lailla kaikkia ketkä tulee vastaan. Joskus oltiin lomalla Oulussa ja kuljettiin tiellä jolla tuli vastaan paljon lenkkeilijöitä. Lapset nostivat jokaiselle kättä ja tervehtivät iloisesti. Ensin mua vähän nolotti lasten puolesta, mutta jossain vaiheessa mua alkoi nolottaa oululaisten puolesta, koska yksikään ihminen ei moikannut lapsille takaisin xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meidän kylällä kaikki "tuntee" minut, mutta minä en tunne ketään. Kaupassa moni moikkaa, ja en yhtään tiedä, kuka hän on ja missä olemme tavanneet. Saatan jäädä juttelemaankin jotain niitä näitä. En mitään henkilökohtaista ala selittämään, jos en tiedä, kuka on.

Vierailija
24/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos morjestan, niin tuppautuuhan se jotain myymään tai pummimaan.

Vierailija
25/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä meidän kylällä kaikki "tuntee" minut, mutta minä en tunne ketään. Kaupassa moni moikkaa, ja en yhtään tiedä, kuka hän on ja missä olemme tavanneet. Saatan jäädä juttelemaankin jotain niitä näitä. En mitään henkilökohtaista ala selittämään, jos en tiedä, kuka on.

Sama. Mun ongelma on se ettei mulla ole kasvomuistia juuri lainkaan ja siksi esim. kaupassa arvon ketä pitäisi moikata ja ketä ei. Mua varmaan pidetään snobina kun en aina älyä että pitäisi tervehtiä. 

Vierailija
26/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs en morjestaisi takaisin 👍

Vierailija
27/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai moikkaan takaisin Jään myös joskus juttelemaan mukavia tuntemattomien kanssa. Humalaiset ja kerjääjät tunnistaa heti, ei niitten kanssa jaksa tietenkään pölistä.

Vierailija
28/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin meillä Porvoossa on ihan normaalia tervehtiä vastaantulijoita, vaikka ei tunnettaisikaan.

Vierailija
29/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen mennyt niin vauhdilla ohi että en kehtaa enää taaksepäin alkaa vastailemaan tervehdykseen. 

Vierailija
30/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tervehdykseen tottakai. Lenkillä joskus tulee jopa pysähdyttyä vaihtamaan pari sanaa.

Jos on väsy niin nyökkää vaan, ei aina jaksa pulista eikä tarviikaan.

Vierailija
31/31 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Täällä on tapana tervehtiä tuntemattomiakin ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi