Mun työkaverini on jotenkin..no, outo.
En kerta kaikkiaan ymmärrä työkaveriani. Hän on nuori naisihminen, ja kai noin niinkuin päällisin puolin ihan mukava. Mutta hän suhtautuu minuun siten, että tunnen aina oloni erittäin epämiellyttäväksi hänen seurassaan, ja musta tuntuu, että hän itse asiassa varmaan inhoaa minua. En pysty sitä selittämään kovin hyvin, mutta kun vaikka kerron hänelle jotain hauskaa juttua, hän saattaa kuunnella vaitonaisena pitkään eikä hän sitten naura yhtään, ei edes kohteliaisuudesta. Tyypillisin ilme, jolla hän katsoo minua, on ehkä jonkinlainen hämmästynyt ilme. Ja kuitenkin hän on usein sanonut, että olen hyvä työssäni ja taitava. Mutta jotain ihmeellistä on.. en tiedä mitä.
Kommentit (3)
sinua yksinkertaisena?
Tai sitten häneen ei vaan kolahda samat asiat eikä viitsi näytellä kiinnostunutta.
Ala ota tyokaverisi kaytosta henkilokohtaisesti, tai mieti ylenmaarin miksi han kayttaytyy kuten kayttaytyy. Tietysti jos hanen kaytoksensa on todella haitallista, silloin asia taytyy ottaa esille esimiehen kanssa.
Hanella saattaa olla sosiaalisia ongelmia, mitenka kanssakayminen muiden ihmisten kanssa sujuu?
Ja vaikka hanella ei olisikaan sosiaalista vammaa, niin ala silti ota hanen kaytostaan henkilokohtaisesti. Kaikkien ei ole pakko tykata kaikista, yleensa ihmiset ovat tarpeeksi fiksuja peittamaan antipatiansa, mutta ei aina... Ei siihen antipatiaan tarvitse olla mitaan todellista syyta, saattaa kokea sinut uransa uhkana, esim.
Olen aika perusvakava ihminen...