Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Trump heikoin johtaja mitä Usassa on koskaan ollut?

Vierailija
16.08.2025 |

Mielistelevä pomo on heikko pomo.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin helpoiten pyöriteltävä.

Ei oo eka kerta kun menee uholla johonkin neuvotteluun ja ääni muuttuukin täysin pois tullessa.

Sulla oli toiveet korkealla, että Trump taputtelee tästä rauhansopimuksen aikaan yhdellä tapaamisella?

No itsehän se ääliö kehui miten heti tulee rauha yhdellä puhelinsoitolla kun hänestä tulee pressa.

Vierailija
22/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On... ja tyhmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai van buren.. kukaan ei muista tai mainitse? No kertonee melkein kaiken.

Vierailija
24/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat unohtaa Joe Bidenin. Teillä on samaa nukahtelun ja unohtelun vikaa. Oletko yksi hänen narkkipojistaan?

Dementoitunut ja poissaoleva on aina parempi valinta presidentiksi kuin sekava ja joka asiaan puuttuva kuumakalle. Avustajat hoitavat kyllä dementikon hommat jos ovat tehtäviensä tasalla.

Trump on nyt valinnut myös avustajikseen kaikenkarvaisia satunnaisia mäheltäjiä katastrofin maksimoimiseksi. Trumpin 1. kaudella sentään joku avustajakaartistakin oli rajoittamassa sekoilua

Vierailija
25/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heikoin (valitettavasti), mutta impulsiivisin. Maailma huokaisi helpotuksesta jos dementoitunut agent orange istuisi hiljaa käsiensä päällä edes pari tuntia vuorokaudessa.

Vierailija
26/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP tutkinut kaikkien presidenttien taustat ja historian. Ensimmäinen presidentti on vuodelta 1789 ja tämän jälkeen on presidenttejä ollut 47 kpl.

Esimerkiksi kymmenes presidentti John Tyler ei ollut kovinkaan hyvä presidentti ja häntä vastaan yritettiin nostaa ensimmäinen virkarikossyyte.

Andrew Johnson sai ensimmäisenä virkarikossyytteen 1868.

Vierailija
27/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo nyt saanut enemmän aikaan kuin aikaisemmat presidentit. Mut eihän meidän media niistä uutisoi, sinäkin olet saanut aivan väärät kuvan. 

Trump on saanut aikaan paljon, mutta ei suinkaan (pelkkää) hyvää.

Vierailija
28/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo eka kerta kun menee uholla johonkin neuvotteluun ja ääni muuttuukin täysin pois tullessa.

Sulla oli toiveet korkealla, että Trump taputtelee tästä rauhansopimuksen aikaan yhdellä tapaamisella?

Niinhän se itse uhosi. Rauha vuorokaudessa, ja aikaa on mennyt jo yli puoli vuotta.

Vierailija
29/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin, heikoin, mutta kuitenkin tuhoisin. Saa nähdä millaisina raunioina maa on parin vuoden päästä.

Vierailija
30/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se itse uhosi. Rauha vuorokaudessa, ja aikaa on mennyt jo yli puoli vuotta.

Kerro mitä itse olet tehnyt rauhan eteen? Tai mitä joku muu on tehnyt rauhan eteen? Se on eri asia tapahtuuko mitään, mutta jollei yritä, niin ei tapahdu ainakaan mitään.

Minussa ja Trumpissa on mm. se ero, etten ole uhonnut lopettavani sotaa vuorokauden, kahden viikon tai milloin minkäkin aikamääreen sisällä.

Vierailija
31/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

duoda duoda... se tumpin ''rauha'' Armenian ja Azerbaitzanin välillä oli  taas yksi hyvä 'diili' olematta yhtään mitään muuta kuin tumpin omakehua, mistää ei mitään rauhaa sovittu. Saatiin valokuva ja kuva lehtiin, diili tehty, kun kamerat sammui niin asiat oli toisin kuin annettiin ymmärtää.Toki tumppi on valmis tekemään vastaavia 'diilejä' joiden rauha ei kestä musteen kuivumisen aikaa paperilla....mutta saipa kuvansa julki taas tuossakin

https://www.verkkouutiset.fi/a/donald-trump-kertoi-rauhansopimuksesta-t…

Vierailija
32/37 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa olisi heikompi johtaja kuin Trump. Muuta heikompaa en keksi.

Itse asiassa nyt kun mietin niin olisi tuo kissa aika vahva pressa kun Trumppaan vertaa🤔

Vierailija
33/37 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump: Vanhus, sössää, ei pysy looginen ajatus päässä. Ei tiedä mistään mitään, muisti sökönä.

Bush jr oli jo ihan laarinpohjalta lakaistu mutta Trump voittaa jopa hänet tyhmyydessä.

Mä oikeasti luulin että bush jr on tyhmin presidentti minkä ne voivat valita. Olin aivan järkyttävästi väärässä. Sehän oli nykyiseen verrattuna järki mies mutta vain nykyiseen verrattuna.

Vierailija
34/37 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopan johtajat syö Trumpin käsestä.

En usko, mutta vituttaa katsoa, kun Putin on vallannut yhdysvallat avullaan ja teettää tällä hassuja temppuja.

Nytkin ne Hondan insinöörit piti pidättää ja vapauttaa. Nauroivat Kimin kanssa persettä repien sille touhulle.

Amerikkalaisetkin ovat alkaneet epäillä joutuneensa huijatuksi.

Vierailija
35/37 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä itse olet tehnyt rauhan eteen? Tai mitä joku muu on tehnyt rauhan eteen? Se on eri asia tapahtuuko mitään, mutta jollei yritä, niin ei tapahdu ainakaan mitään.

Minussa ja Trumpissa on mm. se ero, etten ole uhonnut lopettavani sotaa vuorokauden, kahden viikon tai milloin minkäkin aikamääreen sisällä.

Älä kierrä vaan vastaa suoraan kysymykseen. Mitä sinä olet tehnyt rauhan eteen?

Vierailija
36/37 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin, heikoin, mutta kuitenkin tuhoisin. Saa nähdä millaisina raunioina maa on parin vuoden päästä.

Kyllä hän on vaarallisin vaikuttaja. 

Vierailija
37/37 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI vaan maailmanhistorian tärkein presidentti.

Sen sijaan heikot johtajat ovat / ovat olleet mm. 

Ursula Von Der Leyen

Macron

Starmer

Trudeau

Carney

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän