Muita, joille porkkana maistuu bensalta?
Tuolla on toinen ketju tupakalta maustuvilta luumutomaateilta. Tässäpä toinen kysymys - maistuuko jonkun mielestä kokonainen raaka porkkana bensalta?
Kommentit (29)
Ja vieläkin lisään, että valikoin aina sellaisen pussin, jossa on ohuita porkkanoita. Mun mielestä ne isot on niitä kitkerän makuisia.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sytkärillä palaako hyvin.
Mummos palaa hyvin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja vieläkin lisään, että valikoin aina sellaisen pussin, jossa on ohuita porkkanoita. Mun mielestä ne isot on niitä kitkerän makuisia.
Kiitos vinkistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muita hajuvääristymiä? Herkästi lääkäriin jos on. Ei ikinä ole maistunut porkkana bensalla mulla.
Tuo taitaa olla ainoa. Ja kommenteista päätellen myös muilla on kokemusta.
ap
Mielenkiintoinen aloitus, koska minulla oli vuosia sitten kausi, jolloin melkein kaikki ruuat haisivat ja maistuivat bensalle. Porkkana oli yksi niistä harvoista ruuista, joissa ongelmaa ei ollut.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muita hajuvääristymiä? Herkästi lääkäriin jos on. Ei ikinä ole maistunut porkkana bensalla mulla.
Tuo taitaa olla ainoa. Ja kommenteista päätellen myös muilla on kokemusta.
ap
Mielenkiintoinen aloitus, koska minulla oli vuosia sitten kausi, jolloin melkein kaikki ruuat haisivat ja maistuivat bensalle. Porkkana oli yksi niistä harvoista ruuista, joissa ongelmaa ei ollut.
eri
Glitch in the matrix
ap
Vierailija kirjoitti:
Luomuporkkanat haisee ja maistuu sianpaskalta
Ei ole tullut maisteltua. Entä multaporkkanat?
ap
Lopeta Ap se bensiinin juonti niin ehkä sitten myös porkkanoiden maku palautuu. Bensiini kuuluu autoon eikä vedettäväksi kurkusta alas.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta Ap se bensiinin juonti niin ehkä sitten myös porkkanoiden maku palautuu. Bensiini kuuluu autoon eikä vedettäväksi kurkusta alas.
Mutsis veti asioita kurkusta alas
ap
Kokeile sytkärillä palaako hyvin.