Alaskassa oli Putinin kaksoisolento
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011432095.html
Näkee noista ilveilyistä ja huuteluista ja rentoudesta
Kommentit (57)
Eleet, silmät, istuma-asento kaikki kertoi, että kyseessä ei ollut "aito" Putin.
Miksi ihmeessä oikea putin haluaisi lähettää kaksoisolennon tapaamiseen, joka on itselle hyvin tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin kuvaa, jossa he seisovat vierekkäin. Eikö putinin pitäisi olla tosi lyhyt? Kuvassa näyttää vain 15 cm lyhyemmältä kuin trump.
Trump on 190cm. Tuo "puuttin" olisi ollut 175cm. Ei natsaa.
Ihme ettei ottanut varastettua vessanpönttöä mukaan Ukrainasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä oikea putin haluaisi lähettää kaksoisolennon tapaamiseen, joka on itselle hyvin tärkeä?
Jokainen lentomatka mahdollisuus, että siivet lähtee irti putolevista.
T: Prigozin
Vierailija kirjoitti:
ehkä putinia jännitti että tuleeko trump pidätyttämään hänet ja jännitys purkautui tuollaisena käytöksenä.
Imenyt peukkua
Tarja Halonenkin oli varmaan kutsuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin kuvaa, jossa he seisovat vierekkäin. Eikö putinin pitäisi olla tosi lyhyt? Kuvassa näyttää vain 15 cm lyhyemmältä kuin trump.
Kun katsoo kuvia, joissa putin ja medjedev on vierekkän, ovat he suht samanpituisia. Medvedin pituus on 163 cm.
eli putinin pitäisi olla vain olkapäähän trumpista. Mutta katsokaa kuvaa klo 22.05 https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011432120.html . Voiko kengissä olla 10 sentin piilokorot?
Vierailija kirjoitti:
Trumppi itse valehtelee olevansa yli 5cm pidempi kuin oli edes nuorena, ja nyt vanhana on vielä lyhyempi kun nikamat yms. painuu kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Ettei maailma näe minkälainen tutiseva vanhus tuo on nykyään. Tuollahan oli vaikeuksia pitää tärinöitään kurissa tuossa jokin aika sitten. Luultavasti sen jälkeen kaikki julkisemmat esiintymiset jossa ei voi vaan istua paikallaan on olleet kaksoisolennon tekemiä.
Kukaan muu ei kirjoittele niin halventavasti juttuja,kuin Suomen vassari media.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo kuvia, joissa putin ja medjedev on vierekkän, ovat he suht samanpituisia. Medvedin pituus on 163 cm.
eli putinin pitäisi olla vain olkapäähän trumpista. Mutta katsokaa kuvaa klo 22.05 https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011432120.html . Voiko kengissä olla 10 sentin piilokorot?
Trumppihan on jatkuvasti kuvissa väittämäänsä lyhyempi tavatessaan muita joiden pitäisi olla selvästi trumppia lyhyempiä. Jännä miten tuo onnistuu kutistumaan livenä /s
Kyllä ne ihan aidoilta näytti,joidenkin hysteerististien toimittaja akkojen eleet oli sanoin kuvaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ollut Kari Ketonen?
Ja Trumpia tuurasi Kalle Lamberg.
AI että Trumb sitten ylväs ja raamikas mies.Ikää on, mutta se charmi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset eivät nyt osanneet laskea. 190cm mies on todella pitkä kun näet luonnossa. Puuttin on joku 160cm oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan oli piilokorot muttei Trumppi sukkasillaan seisonut. Hänelläkin normi pukukengät missä 5cm korko.
Botoksia naama täynnä. Näkee selvästi että silikonia on naamassa. Ukraina itsenäistyi jo 1990 luvulla siksi tämä heidän Sotansa on täyttä vääryyttä. Ihmiskauppaa elinkauppa pitää rajata , ihmisten turvallisuus on tärkeämpää kuin muutenkin kuolevien rikkaiden ja rosvojen elinkauppa bisnes . Hävetkää ! Ihminen varastamansa toiselta elämän ja sisäelimet saadakseen itselleen muutaman elinvuoden lisää. Hyi helvetti.