Lähimmästä työkaveristasi on alastonkuva netissä.
Lähimmästä työkaveristasi on alastonkuva netissä. Kukaan ei saa tietää jos käyt katsomassa.
Katsotko?
Kommentit (21)
Tiedätkö kun mä en pyöri sellaisilla sivustoilla missä sellaisiin kuviin voisi edes törmätä.
Omalla työpaikalla oli joskus yksi nainen jolla oli kuvia Alastonsuomi.fi:ssä. Lähti pois kun muu työ porukka sai kuulla siitä.
Tietysti katsoisin ja tulostaisin työpaikan kahvihuoneen ilmoitustaululle.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö kun mä en pyöri sellaisilla sivustoilla missä sellaisiin kuviin voisi edes törmätä.
Kiva kun tulit ihan varta vasten kertomaan.
Rehellisesti sanottuna ei kiinnosta sen alle 160-senttisen miehen alastonkuva millään tasolla. Tosin olen heteromies, muttei kiinnostaisi jos olisin homo tai heteronainenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Omalla työpaikalla oli joskus yksi nainen jolla oli kuvia Alastonsuomi.fi:ssä. Lähti pois kun muu työ porukka sai kuulla siitä.
Oliko kiva laittaa tieto kiertämään?
Tottakai katsoisin, olen sen verran utelias. En kertoisi kenellekään, että kävin katsomassa enkä levittäisi juttua alastonkuvasta eteenpäin.
Ei tarvitse kun oon nähnyt hänet alasti muutenkin kun ollaan menty yhdessä uimaan.
🤮 pomo mies 61. Ei ole muita. En!
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään pahempaa wt-sivustoa enää olemassakaan
Vierailija kirjoitti:
toki ja runqaisin lastit seinille
Sina ei rukata, mina runkaan ja lasti seina.
Jos olisikin niin niistä ei puhuta eteenpäin. Sitten voi käydä niin että ei julkaise enää alastokuviaan, jos saa epätoivoittua huomioita.
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö katsomassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kusimuhlu
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei kysytty, mutta vastasit silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kusimuhlu
Tota, joo mina olla se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kiva laittaa tieto kiertämään?
En ollut minä vai toinen nais työntekijä, mut tunnustan kävin katsomassa kuvat.
Ei todellakaan kiinnosta. En katsoisi.