Millaiset perjantai voileivät teet miehellesi kun hän tulee töistä?
Mä teen kinkku-pasteija-kurkkuvoileivät vehnäpaahtiksella. Laitan voileivät tarjottimelle, viereen tuoppi kylmää kaljaa ja vien ne olkkarin sohvapöydälle nojatuolin eteen. Pöydälle myös savukerasia, sytytin, tuhkakuppi ja päivän sanomalehti. Nojatuolin eteen lattialle tohvelit. Levysoittimeen valmiiksi Georg Malmstenin levy.
Kommentit (34)
Hyi miten vammainen tollon aloitus......huuuooohh.
Ei oikea mies syö mitään voileipiä. Akkojen ja lasten ruokaa tuollaiset. Meillä mies käy metsällä ja tuo saaliin kotiin työmatkalla.
En minkäänlaisia, mies menehtyi 12/2023.
pasteija-leipä? miten se toimii?
meillä onneksi kylmää olutta ja hotwingssejä.
Leipomosta ostettua miehen lempileipää ja päälle paksulti voita sekä 3ea eri leikkelettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies lupasi tarjoilla tänään makkaraa.
Nieletkö?
Aika vaikeaa makkaraa on nielemättä syödä joten eiköhän hän niele.
Miksi kukaan mussuttaisi leipiä klo 17-18 tienoilla?
Eikö teillä saa kunnon ruokaa?!!
Hautajaisvoikkarit; Real leivät ingmariinilla, kanamunasiivuilla ja sillillä, tiiliä päälle.
En minkäänlaista, mies käy kotimatkal pizzeriassa ja ostaa sieltä meille puoliksi perhepizzan.
Nyt on näin, että hän tekee voileipänsä itse. Ollaan oltu kimpassa 38 vuotta ja siitä ajasta 18 vuotta omat asunnot.
Vierailija kirjoitti:
En minkäänlaista, mies käy kotimatkal pizzeriassa ja ostaa sieltä meille puoliksi perhepizzan.
Mitä järkeä on perhepizzassa? Miksei molemmille omaa tavallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on perhepizzassa? Miksei molemmille omaa tavallista?
Kun ostaa perhepizzan, mies voi leikata itselleen isomman puolikkaan. Tai mies leikkaa vaimolle yhden slaissin ja saa itse loput, eli vaimolle 1/8 perhepizzasta. Siksi.
Minä pieraisen voileipätarjottimellesi ja juon miehesi kaljat. Varastan tohvelit ja otan levysoittimen mukaan. Levyä en huoli.