Mikä on juntein harrastus?
1. Television katsominen
2. Autolla ajaminen
3. Muumimukien keräily
Kommentit (102)
En osannut päättää frisbeegolfin ja tractor pullingin välillä... mutta tarkemmin harkittuani totesin, että moottoripyöräily on noita kahta suunnilleen 1000% kallumpaa.
Junteinta on listata juntteja harrastuksia, kun ei osaa edes oikeinkirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa käynti ja biljardin pelaaminen
Puoliksi totta. Baarikärpästely on huono ja kallis harrastus, biljardia voi harrastaa pienellä rahalla muualla. Mielestäni biljardi on älykköjen harrastus siinä missä shakkikin. Eri mieltä saa olla, kommentoi!
Meikkaus ja muu maalaus. Ketä varten ja miksi?
Koiran tai muun lemmikkieläimen hoito. Luonto ei kiitä.
Sometraminen. Mitä hyötyä näyttää itseään filtterin läpi ja luoda valheellinen kuva itsestä.
Perseen hierominen miesten mieleiseksi perseenkehityslaitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko
Ja frisbeegolf
Tractor pulling ei ole lyönyt läpi vielä Stadissa. Syynä on varmaan olemattomat harjoitusmahdollisuudet. Kaupunki voisi tehdä jotain harrastustoiminnan eteen kuten antaa alueen missä voisi harjoitella esim. Olympiastadion voisi olla hyvä.
Insta tai face päivitykset. Selfiet ennen kaikkea. Kännykät voisi heittää jokeen..
Metsästys ehdottomasti. Seuraavaksi sienestys.
Kamppailulajit. Tempparien katsominen. Whatsapp-ryhmät.
Jalkapallo. Aika tyhmän näköistä kun monta juoksee pallon perässä ihan kuin maailmassa ei olisi tärkeämpiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
En osannut päättää frisbeegolfin ja tractor pullingin välillä... mutta tarkemmin harkittuani totesin, että moottoripyöräily on noita kahta suunnilleen 1000% kallumpaa.
Moottoriurheilu ja kaljan juonti. Frisbeegolf kyllä myös, mutta toisaalta käy sääliksi niitä nörttejä, jotka sitä harrastavat.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaus ja muu maalaus. Ketä varten ja miksi?
Haluan näyttää mahdollisimman uhkaavalta kun käyn ulkona, ettei vahingossakaan kukaan tule juttelemaan minulle. Mitä kauniimpi olen, sitä uhkaavampi olen miehille.
Vierailija kirjoitti:
Kaljan juonti
Se ei ole harrastus. Se on elämäntapa! 😎🍺🍻
Tekisi hyvää sinullekin, kun sivistyksesi on tuolla tasolla.