Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni suomalainen nainen on kummallisen kaunis

Vierailija
15.08.2025 |

Kun Helsingissä (missä ei ole mitään yhtä suomalaisheimoa, vaan paikka on ero suomalaisheimojen sulatusuuni), niin tulee melkein joka päivä ihailtua kuinka kauniita naisia suomalaisista löytyy.

Osa melkein kuin jotain filmitähtiä, eikä todellakaan sitä mitä IP-lehdistön täytehuulijulkkikset edustavat.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, joku kaupan kassa on usein tosi kaunis, kauniimpia kuin ne mitä mediassa hehkutetaan. Tämän itse naisenakin huomannut.

On tullut joskus mietittyä, että suositaanko asiakaspalvelutöihin kauniita hoikkia isorintaisia naisia, kun sellaisia olen aspoissa nähnyt paljon useammin, kuin monissa muissa yhteyksissä?

Varmasti suositaan. Tai en rinnoista tiedä, mutta ainakin Kesko (K-Market, Supermarket, Citymarket) tekee tuollaista rekryvalintaa nättien kasvojen perusteella, vaikka eivät tietysti sitä voi virallisesti myöntääkään. Missään muussa kauppaketjussa ei tule niin usein hyvännäköisiä naisia kassalla vastaan. Jopa sellaisia missitasoisia on näkynyt.

Vierailija
22/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, joku kaupan kassa on usein tosi kaunis, kauniimpia kuin ne mitä mediassa hehkutetaan. Tämän itse naisenakin huomannut.

On tullut joskus mietittyä, että suositaanko asiakaspalvelutöihin kauniita hoikkia isorintaisia naisia, kun sellaisia olen aspoissa nähnyt paljon useammin, kuin monissa muissa yhteyksissä?

Varmasti suositaan. Tai en rinnoista tiedä, mutta ainakin Kesko (K-Market, Supermarket, Citymarket) tekee tuollaista rekryvalintaa nättien kasvojen perusteella, vaikka eivät tietysti sitä voi virallisesti myöntääkään. Missään muussa kauppaketjussa ei tule niin usein hyvännäköisiä naisia kassalla vastaan. Jopa sellaisia missitasoisia on näkynyt.

Monet jäätelökioskin myyjät kesäisin myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin viitaten aiempaan viesteihin, nämäkin havainnot pk-seudulla. Käytän kuitenkin melkein yhtä paljon S-marketia  ja litukkaa, enkä niissä tuollaista trendiä havaitse.