Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua viehättää yhden illan jutuissa?

Vierailija
15.08.2025 |

Onko se jännitys vai uutuuden viehätys? Vai mikä saa sinut lähtemään täysin ventovieraan ihmisen mukaan tekemään sitä kaikkein pyhintä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Tuntemattoman paneminen ei sytytä.

Vierailija
42/56 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asettua aloilleni. Sorry, jos se teitä miesvihaajia ärsyttää. Mies on tilastojen mukaan onnellisin sinkkuna. M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Aivan sama kuka tulisi vastaan, jäisi yhden yön juttu väliin. Liian vastuutonta. Liian itsekästä.

Mikä siinä on vastuutonta ja itsekästä? Itse en naisena näe mitään tällaista. Molemmat sekä antaa nautintoa että nauttivat, kumpikaan ei yksipuolisesti yleensä itsekkäästi ota kaikkea hyvää. Vastuutonta on, jos ilman kondomia aletaan randomin kanssa touhuta ja riskeerataan taudit ja raskaus, mutta jos ehkäisystä huolehditaan, niin en ymmärrä sitäkään että mikä on muka vastuutonta yhden illan seksissä? Olettaen että tosiaan kumpikin tietää mikä on homman nimi eli yhden illan juttu, eikä ketään huijata lupauksilla parisuhteesta.

Vierailija
44/56 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Olen parisuhteessa.

Mitä sitten? Heti olet kuitenkin valmis yhden illan tuttavuuteen, jos tilanne tulee.

Ootsä hullu? Ei kiinnosta muut miehet. 

Vierailija
45/56 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan juttu sen piti olla. Nyt ollaan oltu naimisissa 40 vuotta. 

Vierailija
46/56 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät välttämättä sovi herkimmille ihmisille! Ihminen ei ole mikään kertakäyttötuote,joka otetaan kaupan hyllystä,ja jos ei ole mieleinen,niin sitten heitetään pois! Lukuisat irtosuhteet rikkovat ihmistä aina hehkisesti!

Vierailija
47/56 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät välttämättä sovi herkimmille ihmisille! Ihminen ei ole mikään kertakäyttötuote,joka otetaan kaupan hyllystä,ja jos ei ole mieleinen,niin sitten heitetään pois! Lukuisat irtosuhteet rikkovat ihmistä aina hehkisesti!

Itse ihan hirveässä kännissä olen napannut miehen mukaan ja mies on ollut sillai, että häh, pääsenkö mää ihan oikeasti panemaan. 

Vierailija
48/56 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihani vain kasvaa kun luen tätä ketjua

Vierailija
49/56 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehätti 20-vuotiaana neitsyydestä eroon pääseminen ja kokemuksen saaminen. Minusta tuntui silloin että olisi noloa kertoa ekassa oikeassa suhteessa olevani neitsyt "niin vanhana". 

Vierailija
50/56 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mukavia ja antoisia yhden illan juttuja ennenkun vakiinnuin. Exäni kanssa olin 33 vuotta ja yhdenillan seksistä alko sekin. Olin uskollinen, exäni ei ollut mikä sitten johtikin eroon.

En kadu kokemuksiani. Vaikka kaikki tapahtu pikku huppelissa.

Vierailija
51/56 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli mukavia ja antoisia yhden illan juttuja ennenkun vakiinnuin. Exäni kanssa olin 33 vuotta ja yhdenillan seksistä alko sekin. Olin uskollinen, exäni ei ollut mikä sitten johtikin eroon.

En kadu kokemuksiani. Vaikka kaikki tapahtu pikku huppelissa.

Tämä oli suht tavallista 80/90 luvulla. Ei heteropiireissä pelätty e s m HIV tartuntaa. Mielipide oli että oli h omojen tauti.

Vierailija
52/56 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, enkä niitä harrasta. Mikäs itseäsi? 

Vierailija
53/56 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei mikään.

2. En harrasta siitetyksi tulemista tuttujen tai tuntemattomien toimesta.

3. Aika alhainen olet jos siitetyksi tuleminen tai siittäminen on mielestäsi "kaikkein pyhintä". Oksettavaa.

Vierailija
54/56 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vihaan kaikkia yhden illan juttuja, mutta aikoinaan yhden illan juttuihin oli houkutus oli usein se, että tyyppi vaikutti todella hyvältä tyypiltä, josta voisi ottaa selvää enemmänkin. Siisti pukeutuminen (tiukat farkut ja pullottava etumus) sekä se kuinka hän osasi keskustella. Salaa hiplailua, koskettelua jne.

Vieraalla paikkakunnalla näitä tapahtui enemmänkin.

Kuten, alussa kirjoitin. Nykyisin vihaan näitä yhden illan juttuja. Arvostan mykyisin yhdessä olemisessa mm. luotettavuutta. En halua kenenkään avo-tai avioliitossa elävän suhteiden rikkoja.

Vierailija
55/56 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on Aplle kaikkein pyhintä? Erikoinen uskonto. Moni on yhtälailla parisuhteessa ventovieraan kanssa, uskottelee vain itselleen tuntevansa toisen ja sitten kun tämä tekeekin jotain yllättävää, kuten haluaa eron, ollaan itkemässä kuinka ei olisi siitä koskaan uskonut.

Vierailija
56/56 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua asettua aloilleni. Sorry, jos se teitä miesvihaajia ärsyttää. Mies on tilastojen mukaan onnellisin sinkkuna. M28

Uliuli, miesviha, uliuli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän