Jospa jätän hiukseni seuraavan kerran värjäämättä
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui jalallesi?
Ei mitään. Siinä ei ollut veritulppaa. Lääkäri diagnosoi että mulla on neste ja lymfakierron häiriö ja joudun syömään nesteenpoistolääkkeitä.ap
Kai sä tiedät, että liike on lääke? Ei se mikään ihme ole, että sä turpoat kun istut persauksillasi päivät pitkät, etkä harrasta mitään liikuntaa. Kauppaankin sut viedään autolla ovelta ovelle.
Tottakai mä tiedän. Huimauksen takia vaan en ole voinut paljoa liikkua.ap
Sulla noita tekosyitä kyllä aina löytyy joka lähtöön. Talvella ei voi lähteä ulos, kun rappuset on jäässä. Pesulla ei voi käydä, kun kellariin on hankala mennä. Pyörällä ei voi ajaa, kun heti alkaa hu
Enhän mä ole kylpylässä käynyt yli vuoteen. Ja juuri ja juuri saan hommattua ajokortin. Mitä pahaa siinä on?ap
Osallistuiko poikasi isä ajokortin kuluihin?
-eri
En ole koskaan käynyt kylpylässä. Ap mitä iloa kylpyläkäynnistä saa?
Ap kun sulla on rytmihäiriöitä, niin miten uskallat mennä veteen?
Vierailija kirjoitti:
Osallistuiko poikasi isä ajokortin kuluihin?
Hän osallistuu sitten auton osto kuluihin.ap
Tikusta...Ei kun siis tukasta asiaa, numero 98999! Töttörööö🥳🥳🥳🥳🥳
Usko nyt. Vaikka sulla olisi mitä sairauksia ja vaivoja, ne eivät oikeuta työkyvyttömyyseläkkeeseen, koska sä olet töissä teidän firmassa eli työkykyinen. Sun pitäisi olla pitkällä sairauslomalla ja sit vielä vuosia kuntoutustuella ennen kuin olisi mitään mahiksia hakea varsinaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle.
Sulla noita tekosyitä kyllä aina löytyy joka lähtöön. Talvella ei voi lähteä ulos, kun rappuset on jäässä. Pesulla ei voi käydä, kun kellariin on hankala mennä. Pyörällä ei voi ajaa, kun heti alkaa huippaamaan, eikä kolmipyöräää voi ostaa, kun eo ole rahaa. Rahaa on kuitenkin pojan ajokorttiin ja kylpyläreissuihin.