Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtava tunne astua tatuointiliikkestä ulos uuden kuvan kanssa,sytyttää tupakka ja kuunella tietyn ihmistyypin närkästynyttä ulinaa

Vierailija
15.08.2025 |

Shit this fuck vaan teille :D Pusipusi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSEÄNI VARTEN MINÄ SEN TATUOINNIN OTIN!

😂😂😂

Vierailija
22/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut joka ei usko että ap on tosissaan vaan tehnyt provon niille jotka vääntää "hyi tatuoitu nainen!" ketjuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sota (tai jokin muu katastrofi) tulee, niin ruumiit voidaan tunnistaa tatuoinneista.

Vierailija
24/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä liikeen ulkopuolellako ne odottaa ulisten?

Vierailija
25/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5! Tykkäsin, toi "kuunella" oli aika kekseliästä laittaa heti otsikkoon😄 

Vierailija
26/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan tänään  myös uuden tatskan. Reiteen. Haluan kuvat paikkaan, josta ne saa piilotettua, Järkyttävä näky kun jollakulla puoli naamaa musteessa.

Musta on aika hauska kun aina pitää olla jotenkin "niitä muita" parempia 😁

Vierailija
27/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän liha leimata kuten kinkuilla jotka jää pakastealtaaseen :(

Syöt niitä kuitenkin.

Vierailija
28/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mun juttu tatuointi mikä sitten hätäisesti osoitettu sormella liikkeen seinästä.

Vierailija
29/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tubettajan käteen  on tatuoitu teksti. Rohkaisemaan itseään. 

Vierailija
30/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökiä, tatuointeja ja huonolla englannin kielellä kiroilua, siinä on weeteen tunnusmerkit hyvin otettu haltuun! 💪👍

"Hell Yeah!" Vai miten ne sanovat?

Vierailija
31/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten voikin hypätä takaisin jäteauton apumiehen paikalle ja unelmoida siitä että mustakin voi tulla Elvis kun on sama työura edessä.

Elvis Presley oli maitoautonkuljettaja eikä jäte-.

Mutta Elvis ei ottanut tatuointeja, hän oli tyylikäs eikä hän kuulunut passkasakkiluokkaan vaikka olikin köyhistä oloista kotoisin (tosin hänen raha- ja varallisuustilanteensa korjaantui myöhemmin oikein kunnolla kuten tiedämme). Hänellä oli hyvä maku.

Tuolle Ap:lle itselleen toteaisin, että ala ihmeessä ottaa vielä kehonmuokkausamputaatioitakin, esim. sormi tai varvas kerrallaan aluksi, sitten korvalehti, sitten pieni pala jostain raajasta ja sitten ja sitten ja sitten...

Perus-Jamppa - (jolla ei ole yhtäkään tatuointia eikä tule)

Vierailija
32/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaa ylpeillä sillä että poltan.

Hävettää ja ihminen näyttää niin  tyhmältä kun imee tupakkaa posket lommolla ja yskii.

Kolmesti olen lopettanut ja aina sortunut uudestaan.

Kyllä siitä röökistä pääsee eroon. Kun vaan rehellisesti ja ilman vastaväitteitä alat näkemään itsesi röökillä, ja mietit, miten typerää se on. Häpeän tunnettakin voit pelailla. Tiedän mistä puhun, takana n. 45v röökivuotta, luulin pitkään, että en voi lopettaa, mutta tarpeeksi mietittyäni tumppasin viimeisen röökin 4kk sitten. Järjissäni ja hengissä olen edelleen, ja tiedän, että se harrastus on nyt harrastettu. 

Tatuoinneista, ihan jokaisen oma asia, ei kuulu mulle. Kun AP on ihan onnessaan, saapi olla, mutta ei kannattaisi luulla, että kukaan kadehtii tai ulisee. Ihan vapaasti, jokaisella on oikeus tehdä omat virheensä.

Vierailija
33/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaks pallo suuhun ja makkaraa kakkoseen. Siitäkin pääsee varmaan vielä pari pykälää alaspäin.

Vierailija
34/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voikin hypätä takaisin jäteauton apumiehen paikalle ja unelmoida siitä että mustakin voi tulla Elvis kun on sama työura edessä.

Huono esimerkki, kun L&T:n kuski nostaa nykyään ylitöineen liki ahtaajien veroista liksaa jolle merkittävä osa akateemisistakaan ei pääse.

Parempi esimerkki olisi ollut wolt-kuski, mutta se ei suomalaisille kelpaa (eikä sillä kyllä eläkään ilman tukia).

Joo, just roskakuskin keskikuukausipalkka Suomessa on 2600 euroa. Ei se huono palkka ole, mutta ahtaajan keskipalkka on 3200 euroa. Merkittävä osa akateemisistä pesee nuo kyllä. Suurin osa heti valmistuttuaan!

Vierailija
35/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukkua ap:lle! 👍

Eli on vielä narkkarikin. Tosi cool.  Mutta sitä se varmaan tarkoittikin sillä tietyn ihmistyypin ulinalla - peukun käyttäjät kuulemma pitävät kauheaa kiljuntaa.

Vierailija
36/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tykkäsin tosi paljon tatskastani, mutta röökiä en polta ja ulinaa en ole kuullut. Joku epävarmuus tässä pukkaa, kun pitää sille toisten kuvitteelliselle ulinalle uhrata ajatuksia, ja vielä vuonna 2025 kuvittelee syöpäkääryleiden tekevän sinusta jotenkin coolin.

Oikea tupakka on tulossa taas muotiin. Sitä on alkanut näkyä jo uusimmissa jenkkisarjoissa.

Vierailija
37/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää ja ihminen näyttää niin  tyhmältä kun imee tupakkaa posket lommolla ja yskii.

Kyllä siitä röökistä pääsee eroon. Kun vaan rehellisesti ja ilman vastaväitteitä alat näkemään itsesi röökillä, ja mietit, miten typerää se on. Häpeän tunnettakin voit pelailla. Tiedän mistä puhun, takana n. 45v röökivuotta, luulin pitkään, että en voi lopettaa, mutta tarpeeksi mietittyäni tumppasin viimeisen röökin 4kk sitten. Järjissäni ja hengissä olen edelleen, ja tiedän, että se harrastus on nyt harrastettu. 

Tatuoinneista, ihan jokaisen oma asia, ei kuulu mulle. Kun AP on ihan onnessaan, saapi olla, mutta ei kannattaisi luulla, että kukaan kadehtii tai ulisee. Ihan vapaasti, jokaisella on oikeus tehdä omat virheensä.

4kk 

:D

Oletko käynyt viihteellä sen jälkeen?

Voit vasta muutaman vuoden jälkeen sanoa, ettet enää polta.

Vierailija
38/38 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinneista, ihan jokaisen oma asia, ei kuulu mulle. Kun AP on ihan onnessaan, saapi olla, mutta ei kannattaisi luulla, että kukaan kadehtii tai ulisee. Ihan vapaasti, jokaisella o

Joo, 4kk. Mä tunnen itseni, sinä et minua, tekemisiäni, etkä mitään muutakaan minusta tiedä etkä tunne. Miksi mun pitäisi olla epävarma asiasta, josta olen varma? Sinun mieliksesikö?