Loukkaantuisitko läheisesi salahäistä?
Veljesi menisi naimisiin salaa, ja kertoisi vasta jälkikäteen siitä eikä paikalla ollut muitakaan tuttavia? En ymmärrä, miksi suuttua jos ei koskaan olisi ollut mahdollisuutta mennä isosti naimisiin 100 vieraan edessä. Eikö naimisiin olisi siis saanut mennä?
Kommentit (35)
mutta omapahan on häpiänsä. minä en vietä päivääni pellenä pitääkseni sukulaiset tyytyväisenä.
Minusta naimisiin meno on niin intiimiä, että miksi sitä varten pitäisi olla isot häät. Kukin tavallaan ja jokaisen omaa valintaa tulee kunnioittaa. Oli se sitten isosti tai pienesti.
Itsestäni on ihanaa olla häissä vieraana, mutta vielä ihanampaa oli mennä miehen kanssa vihille maistraatissa kahden vain pienet alle 3v lapsemme todistajina:)
tilaisuus olikin kirkossa. Harmittaa vaan, että kaikkia ei voi miellyttää?
ei siltä vois vähempää kiinnostaa jos jotkut siitä veti herneet nokkaan, mulle on ihan sama mitä muut ajattelee...
Jos nyt vanhoilla päivilläni menisin uudelleen naimisiin, en kyllä mitään juhlia itsekään järjestäisi, vaan ihan salaa menisin.
Mitä se nyt muille ylipäätään kuuluu, miten toiset haluavat mennä naimisiin, miten siitä edes voisi loukkaantua?
Jälkeenpäin soitimme perheillemme uutisen. Muulle suvulle ei ilmoitettu mitään, vaan sana levisi ja nyt kaiketi kaikki jo tietää...
Haluaisimme olla onnellisia uudessa liitossa, mutta pelkään että moni veti palon nenuliinsa tästä.
Vierailija:
tuli sellainen olo, että ei me taideta parhaita ystäviä ollakkaan.
Parikymppisenä olisin varmaan loukkaantunut moisesta. Tänä päivänä en enää.
Säälisin tietenkin vanhempia, siis naimisiin menneen pariskunnan vanhempia, jotka eivät päässeet suurta päivää todistamaan. Muilla ei niin väliä ;-)
ja sieltä lähetettiin kaikille viesti tyyliin: " Jos olisimme pitäneet häät olisimme kutsuneet teidät kaikki!"
ainostaan anoppi oli myrtsinä pari päivää, mut sekin pääsi asian yli ;)
Ei sitä tarvitse pitää isoja häitä ja voi mennä hiljaisuudessa naimisiin, mutta olisi ihan kiva jos sitä vinkattaisiin. Jottei tulisi semmoisia tilanteita esim. joulukortteja lähettäessä laittaakin sen morsiamen tyttönimen ja sitten kehdataan vetää herneet nenään.
Meillä oli melkein salahäät, sillä vieraina olivat vain molempien perheet. Muu suku sai kuulla häistämme vanhemmiltani. Osa oli vähän jupissut asiasta, mutta kukaan ei tietääkseni varsinaisesti loukkaantunut. Jotkut sukulaiset olivat jopa pitäneet ratkaisuamme oikein hyvänä vetona megahäiden aikakaudella.
oikealla nimellä.
Vierailija:
Ei sitä tarvitse pitää isoja häitä ja voi mennä hiljaisuudessa naimisiin, mutta olisi ihan kiva jos sitä vinkattaisiin. Jottei tulisi semmoisia tilanteita esim. joulukortteja lähettäessä laittaakin sen morsiamen tyttönimen ja sitten kehdataan vetää herneet nenään.
jotkut vihoittelee yhä!
Suosittelen, sillä tällä tavoin näkee kuka todella on ystäväsi ja kuka ei!
Minulla päivä oli elämäni paras.
Eli itse en loukkaantuisi jos joku tekisi saman kuin me.
Ehkä sekunnin surisin, että ei ollut häitä (häät ovat ihania juhlia!). Mutta uonhtaisin sen pian!