HELP! Mitä tekisin työkseni? Olen äitiyslomalla eikä huvita palata takaisin vanhaan
työhön. Uudelleen en halua koulun penkille. Mikä voisi olla liikeideana omassa firmassa, ei suuria riskejä.
Kommentit (5)
mitä mahdollisuuksia olisi omalla paikkakunnallasi ja nykyisellä koulutuksellasi/ ilman koulutusvaatimusta.
Ja jos et ole kaupallisen alan koulutusta jo käynyt, niin vähintään parin kk yrittäjäkurssi kannattaa käydä ennen kuin yritystä vakavasti harkitsee. Esin työkkärin kautta niitä löytyy.
"ei huvita", "en halua", "ei riskejä"
Kannattaakohan noilla asenteilla tosiaan harkitakaan yrittäjyyttä...
Työvoimatoimistoissa on ammatinvalintapsykologeja. Varaa aika ohjaukseen. Jos ei muuta niin saat virikkeitä ajatuksillesi: mitkä ovat vahvuuksiasi, mitkä asiat ammatillisesti voisivat olla sinun juttujasi, mitä "unelmien" eteen olisi tehtävä.
liikeideioitahan on vaikka mitä ja tapoja niiden toteuttamiseen!
Mutta muista että KAIKKI yritystoiminta vaatii nimensä mukaan YRITTÄMISTÄ ja työtä paljon!
Itse olen kotimyyntikeikkoja tekevä itsenäinen edustaja ja kyllä siihenkin saa työtä tehdä, ei ne keikat ilmaiseksi tule, itse ne on hankittava nekin.
Ei millään pahalla, mutta et varsinaisesti vaikuta viestisi perusteella yrittäjäluonteelta.