Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin. Olen vienyt villasukkia myyntiin, 11 paria. Nyt veikkauksia

Vierailija
14.08.2025 |

siitä, montako paria on myyty, sanotaanko vaikka ensi kuun loppuun mennessä? Köyhän on pakko yrittää, mutta eipä tuolla rikastumaan pääse. Voittoa tulee 10 €/pari.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohon hintaan tuskin saat myytyä yhtään kappaletta. Esim. Vintedissä mulla on mennyt uusia 7 € / pari luokkaa kun joskus kokeilin, eipä ole sen arvoista

Minä olen ostanut tori.fi kautta hintaan 18 -25 euroa pari.

Kirjoneuletta?

Ihan perus raitoja niissä on ja yhdet naisten sukat, jotka on ns. pitsikuvioista.

Väreistä ilmeisesti kiinni. Itse en saa edes 15€ sukkaparista, perusraitaisista. Torissa.

Vierailija
22/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon ostanut käsityönä tehtyjä villasukkia 6 paria lähiaikoina. Että eiköhän ne sukat joku osta.

Ok, täti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemällä eurolla olen myynyt lasten sukkia useampia pareja.

Vierailija
24/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse rikastumaan mutta saahan sillä kympillä jotain laskua maksettua, osittain ainakin. Toivottavasti kaikki menee kaupaksi niin saat jo melkein kuukauden ruoat. Minulla nyt 10. pari tekeillä. Kahdet olen myynyt.

Vierailija
25/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta saa todella laadukkaita, tiiviitä koneen kutomia ja kauniita villasukkia monta paria muutamalla eurolla. Ei ole mitään järkeä ostaa jonkun mummon piiimänhajuisilla käpälöillä kokoon harsimia harmaita kauheuksia. 

Ja ovat ihan villaa (esim 75-prosenttisesti) eivätkä vain villalta näyttäviä? Eettisesti valmistettuja eikä lapsi- tai (edes lähes) orjatyöllä?

Vierailija
26/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta saa todella laadukkaita, tiiviitä koneen kutomia ja kauniita villasukkia monta paria muutamalla eurolla. Ei ole mitään järkeä ostaa jonkun mummon piiimänhajuisilla käpälöillä kokoon harsimia harmaita kauheuksia. 

Neljällä eurolla kuusi paria paksuja ja tiiviitä 👍

Vierailija
27/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole kertonut myyntihintaa. Huomio vaan. 

Vierailija
28/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, villasukka- ja mummovihaaja löysi keskusteluun. Sulla mahtaa olla rankka trauma kun aina haukut. 

Vierailija
29/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ovat ihan villaa (esim 75-prosenttisesti) eivätkä vain villalta näyttäviä? Eettisesti valmistettuja eikä lapsi- tai (edes lähes) orjatyöllä?

Onko sen dementoituneen mummon kutoma muka eettistä. Kiinassa ne tekee kone, ei lapsi. 

Vierailija
30/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minlälaisia (väri, kuvio, lankalaatu)  ja mikä myyntihinta?

Yksivärisiä ja raidallisia, yksinkertaisia kirjoneuleita, sekä pitsi- ja palmikkovarsia, olgasukkia... Kaikissa jotain "erikoista" kuitenkin. 

Lankana 7 veljestä. Pyydän 17 € naisten sukista, 20 € miesten. Lasten en ole tehnyt. 

Vierailija
31/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut yleensä parin noin 15-20€ hintaan kun tulee jossain vastaan. Eihän siinä varmaan tekijälle ihmeitä jää.

Vierailija
32/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole kertonut myyntihintaa. Huomio vaan. 

Ei ole, ei mutta onko sillä niin väliäkään.  Kyllä itseäkin kiinnostaisi myyntihinta, etenkin kun provikat pitää maksaa. Onko langat alesta?

Vierailija
33/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöllä ei ole mitään itseisarvoa. Laadulla on. Ja kone tekee parempia ja kauniimpia sukkia kuin joku tantta kiikkustuolissa. 

Vierailija
34/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut yleensä parin noin 15-20€ hintaan kun tulee jossain vastaan. Eihän siinä varmaan tekijälle ihmeitä jää.

Idiootti olet ollut. Jopa Torista saa alle puolet tuosta. 

Vierailija
35/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kesällä kirkon myyjäisistä kaksi paria käsintehtyjä villasukkia aikuisten kokoa hintaan 28 euroa / pari. En pitänyt niitä edes kalliina. 

Vierailija
36/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kirppareista muistui mieleen yks kivijalkakirppis. Minulla oli paljon lastenvaatteita. Poikkesin putiikkiin ja kysyin, että voiko tänne tuoda myyntiin provikkapalkkiolla lastenvaatteita.

Se muija istui siinä penkillään, ja totesi, että sanotaan niin, että lahjoituksia hän ottaa vastaan. Joo en lahjoita hänelle mitään. Putiikissa oli paljonkin tilaa (tyhjää). Ahneudella ei oo sitten mitään rajaa.

-ohis

Vierailija
37/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljällä eurolla kuusi paria paksuja ja tiiviitä 👍

Jee, paksuja ja tiiviitä akryylisukkia, halvalla! Ihanaa talvella, kun jalat ovat jäässä, mutta silti hikkee pukkaa, kun muovisukat ei lämmitä, eikä hengitä yhtään.

Vierailija
38/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki myydään. :)

Tutun äiti kutoi minulle yksivärisiä villasukkia, ostin langat ja maksoin 20 eur/pari.

Kätevää.

Palelija, mutta atooppinen iho, en voi neuloa.

Vierailija
39/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sen dementoituneen mummon kutoma muka eettistä. Kiinassa ne tekee kone, ei lapsi. 

Kyllä, kone varmasti hoitaa koko prosessin lankojen keräämisestä ja värjäämisestä aina valmiiden sukkien pakkaamiseen täysin itsenäisesti. Pidetään siitä ajatuksesta kiinni, niin ei tule paha mieli kenellekään.

Vierailija
40/99 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä kirppareista muistui mieleen yks kivijalkakirppis. Minulla oli paljon lastenvaatteita. Poikkesin putiikkiin ja kysyin, että voiko tänne tuoda myyntiin provikkapalkkiolla lastenvaatteita.

Se muija istui siinä penkillään, ja totesi, että sanotaan niin, että lahjoituksia hän ottaa vastaan. Joo en lahjoita hänelle mitään. Putiikissa oli paljonkin tilaa (tyhjää). Ahneudella ei oo sitten mitään rajaa.

-ohis

Kuka siinä on ahne, jos et halua maksaa myyntipaikasta mitään, mutta rahat kyllä kelpaavat, vaikka joku muu tekee työn?