No niin. Olen vienyt villasukkia myyntiin, 11 paria. Nyt veikkauksia
siitä, montako paria on myyty, sanotaanko vaikka ensi kuun loppuun mennessä? Köyhän on pakko yrittää, mutta eipä tuolla rikastumaan pääse. Voittoa tulee 10 €/pari.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
No mä oon ostanut käsityönä tehtyjä villasukkia 6 paria lähiaikoina. Että eiköhän ne sukat joku osta.
Ok, täti.
Ei pääse rikastumaan mutta saahan sillä kympillä jotain laskua maksettua, osittain ainakin. Toivottavasti kaikki menee kaupaksi niin saat jo melkein kuukauden ruoat. Minulla nyt 10. pari tekeillä. Kahdet olen myynyt.
Vierailija kirjoitti:
Temusta saa todella laadukkaita, tiiviitä koneen kutomia ja kauniita villasukkia monta paria muutamalla eurolla. Ei ole mitään järkeä ostaa jonkun mummon piiimänhajuisilla käpälöillä kokoon harsimia harmaita kauheuksia.
Ja ovat ihan villaa (esim 75-prosenttisesti) eivätkä vain villalta näyttäviä? Eettisesti valmistettuja eikä lapsi- tai (edes lähes) orjatyöllä?
Vierailija kirjoitti:
Temusta saa todella laadukkaita, tiiviitä koneen kutomia ja kauniita villasukkia monta paria muutamalla eurolla. Ei ole mitään järkeä ostaa jonkun mummon piiimänhajuisilla käpälöillä kokoon harsimia harmaita kauheuksia.
Neljällä eurolla kuusi paria paksuja ja tiiviitä 👍
Vierailija kirjoitti:
Jaha, villasukka- ja mummovihaaja löysi keskusteluun. Sulla mahtaa olla rankka trauma kun aina haukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ovat ihan villaa (esim 75-prosenttisesti) eivätkä vain villalta näyttäviä? Eettisesti valmistettuja eikä lapsi- tai (edes lähes) orjatyöllä?
Onko sen dementoituneen mummon kutoma muka eettistä. Kiinassa ne tekee kone, ei lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Minlälaisia (väri, kuvio, lankalaatu) ja mikä myyntihinta?
Yksivärisiä ja raidallisia, yksinkertaisia kirjoneuleita, sekä pitsi- ja palmikkovarsia, olgasukkia... Kaikissa jotain "erikoista" kuitenkin.
Lankana 7 veljestä. Pyydän 17 € naisten sukista, 20 € miesten. Lasten en ole tehnyt.
Olen ostanut yleensä parin noin 15-20€ hintaan kun tulee jossain vastaan. Eihän siinä varmaan tekijälle ihmeitä jää.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole kertonut myyntihintaa. Huomio vaan.
Ei ole, ei mutta onko sillä niin väliäkään. Kyllä itseäkin kiinnostaisi myyntihinta, etenkin kun provikat pitää maksaa. Onko langat alesta?
Käsityöllä ei ole mitään itseisarvoa. Laadulla on. Ja kone tekee parempia ja kauniimpia sukkia kuin joku tantta kiikkustuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut yleensä parin noin 15-20€ hintaan kun tulee jossain vastaan. Eihän siinä varmaan tekijälle ihmeitä jää.
Idiootti olet ollut. Jopa Torista saa alle puolet tuosta.
Ostin kesällä kirkon myyjäisistä kaksi paria käsintehtyjä villasukkia aikuisten kokoa hintaan 28 euroa / pari. En pitänyt niitä edes kalliina.
Näistä kirppareista muistui mieleen yks kivijalkakirppis. Minulla oli paljon lastenvaatteita. Poikkesin putiikkiin ja kysyin, että voiko tänne tuoda myyntiin provikkapalkkiolla lastenvaatteita.
Se muija istui siinä penkillään, ja totesi, että sanotaan niin, että lahjoituksia hän ottaa vastaan. Joo en lahjoita hänelle mitään. Putiikissa oli paljonkin tilaa (tyhjää). Ahneudella ei oo sitten mitään rajaa.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljällä eurolla kuusi paria paksuja ja tiiviitä 👍
Jee, paksuja ja tiiviitä akryylisukkia, halvalla! Ihanaa talvella, kun jalat ovat jäässä, mutta silti hikkee pukkaa, kun muovisukat ei lämmitä, eikä hengitä yhtään.
Toivottavasti kaikki myydään. :)
Tutun äiti kutoi minulle yksivärisiä villasukkia, ostin langat ja maksoin 20 eur/pari.
Kätevää.
Palelija, mutta atooppinen iho, en voi neuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sen dementoituneen mummon kutoma muka eettistä. Kiinassa ne tekee kone, ei lapsi.
Kyllä, kone varmasti hoitaa koko prosessin lankojen keräämisestä ja värjäämisestä aina valmiiden sukkien pakkaamiseen täysin itsenäisesti. Pidetään siitä ajatuksesta kiinni, niin ei tule paha mieli kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Näistä kirppareista muistui mieleen yks kivijalkakirppis. Minulla oli paljon lastenvaatteita. Poikkesin putiikkiin ja kysyin, että voiko tänne tuoda myyntiin provikkapalkkiolla lastenvaatteita.
Se muija istui siinä penkillään, ja totesi, että sanotaan niin, että lahjoituksia hän ottaa vastaan. Joo en lahjoita hänelle mitään. Putiikissa oli paljonkin tilaa (tyhjää). Ahneudella ei oo sitten mitään rajaa.
-ohis
Kuka siinä on ahne, jos et halua maksaa myyntipaikasta mitään, mutta rahat kyllä kelpaavat, vaikka joku muu tekee työn?
Väreistä ilmeisesti kiinni. Itse en saa edes 15€ sukkaparista, perusraitaisista. Torissa.