Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään opettaja kiusannut koulussa?

Vierailija
14.08.2025 |

Minulla oli aikanaan 4:llä ja 5:llä luokalla miesopettaja, joka kiusasi minua. Aikuisena päätin, että kuittailen siitä hänelle, mutta kyseinen opettaja olikin jo kuollut, joten en ehtinyt kostamaan hänelle. 

Onko ketään opettaja kiusannut koulussa?

Vaihtoehdot

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulun ekalla luokalla opettaja kaikkien läsnä ollessa sanoi minun olevan perkeleen lapsi...olin pienen maatalon kasvatti poika. Menin kotiin ja etsin sanakirjasta mitä tarkoittaa perkele...äiti huomasi ja kysyi mitä teen, kerroin...äiti soitti rehtorille ja seuraavana päivänä pyysi opettaja anteeksi äidin ja rehtorin läsnä ollessa. Ei varsinainen kiusaamis juttu, mutta halusin kertoa!

Vierailija
22/36 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannella luokalla miesopettaja keksi minulle pilkkanimen joka jäikin sitten joksikin aikaa. Pilkkanimi viittaa erääseen ominaisuuteeni.  Pidän sitä kiusaamisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on aina kiusatun syy. Heikot paskat nyt ei vaan pärjää elämässä. Kannattaa tehdä kaikille palvelus ja ryhtyä miettimään lopullista ratkaisua.

Vierailija
24/36 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannella luokalla miesopettaja keksi minulle pilkkanimen joka jäikin sitten joksikin aikaa. Pilkkanimi viittaa erääseen ominaisuuteeni.  Pidän sitä kiusaamisena.

Läski?

Vierailija
25/36 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ujo koululainen. En paljon osallistunut viittaamalla. Opettajat eivät siitä tykänneet. Osa pyrki nolaamaan minut silloin tällöin. Kerrankin olin saanut ainoana kympin kokeesta. Opettaja ihmetteli, että "miten sinä pystyit saamaan kympin" ja jatkoi päivittelyä. Tällaista kävi muidenkin opettajien kanssa. Opettajat "kostivat" myös antamalla reippaasti huonompia todistusarvosanoja kuin mitä kokeiden perusteella olisi ollut oikeudenmukaista.

Vierailija
26/36 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski?

Ei ollut läski.

Vierailija
27/36 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-L R

Käsityöopettaja Pohjois-Suomessa

Jos et osannut virkata ruutua hänen olemattoman "opettamisen" jälkeen, niin sait huudot ja sun "luokattomia" töitä esiteltiin luokan edessä esimerkkinä siitä, miten ei saa tehdä ja kuka on p4skin oppilas. Jos osasit, niin olit kaikista upein tyyppi koko maan päällä, josta voi tulla mitä vain suurta!!! 

Minuakin hän moitti usein ,mutta paras ystäväni joutui tämän kotkan kynsiin raadeltavaksi ja ei ole peruskoulun jälkeen parsinut edes sukkia. On joutunut käymään myös terapiassa.

Vierailija
28/36 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiusasi, painosti, sorti jne. opettaja. Olin lapsi enkä osannut puolustautua. Tunsin vielä aikuisenakin katkeruutta sitäopettajaa kohtaan. Tarkoitukseni oli aikuisenahänelle antaa jotenkin takaisin, mutta hän ehti kuolla. Toivottavasti hän joutui ikuiseen kadotukseen.

N 75v

Onneksi nykyään opettajat ovat ammattitaitoisempia ja oikeudenmukaisempia. He joutuvat vastuuseen, jos käyttäytyvät epäasiallisesti. 

Ei ikävä kyllä pidä paikkaansa. 

Vierailija
29/36 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulussa, mutta vapaa-ajalla. Entinen ystäväni työskentelee siis yläkoulun opettajana ja kiusasi minua vapaa-ajalla. Oli aika järkkyä, opettajilta kun vaaditaan hyvää kansalaiskuntoa.

Vierailija
30/36 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lapsena en ainakaan huomannut, että opettajat olisivat minua kiusanneet. Mutta aikuisena kahdessakin eri koulussa.

Ensimmäisessä lopputyöni ohjaaja levitti perättömiä juoruja minusta.

Toisessa neljästä opettajasta kolme alkoi porukalla tekemään pilaa minun kustannuksellani. Yksi ei lähtenyt tähän mukaan. Mutta hän ei muutenkaan kuulunut näiden muiden kanssa samaan juorukerhoon.

Vierailija
31/36 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kiusannut. Ensimmäisen luokan opettaja otti mut silmätikukseen ja sai luokkalaisetkin mua kiusaamaan. Kommentoi aina miten olen huonompi kuin muut enkä osannut mitään tehdä. Kun muut luokkalaiset rupesivat mua kuisaamaan, niin sanoit kuinka rillipää on hyvä lempinimi mulle ja sanoi useasti miten hyvä on, että luokkaleiset pitävät hauskaa mun kanssa, vaikka tiesi että hauskan pito on fyysistä kiusaamista. Sanoi myös kiusaajille miten hauska idea oli pelata ristinollaa tussilla mun naamaan piirtämällä ja sun muuta kiusaamisen yllyttämistä.

Vierailija
32/36 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioskan ope joka oli myös rehtori. Kiusasi kyllä muitakin, ivaamalla ja pilkkaamalla. 

Vierailija
33/36 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmeksen Petäiskylän kansakoululla pitkäaikainen  opettaja hyvin ilkeä .. haukkui, eriarvosti , ihan ääliö. 

Vierailija
34/36 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Ketäpä ei olisi koskaan ? Eikä edes ne muut koululaiset, ja varsinkin nykykoululaiset, ku ite o jo NS työelämäs. Mua on lähes aina kiusattu, niin opettajat, kuin muut oppilaat. Ani harva oli edes jonkinlainen NS kaveri tai edes puolusti mua. Yrittänyt saada kiusaamisen loppumaan, vammainen ku olen. Meil oli kerran, vuosia sitten, talvella jotakin ihmeen luistelua. Enhän mä pysyn edes pystyssä ! Edelleenkään. Eikä se mua haittaa. Mut siitäkös ope (mies !!!) suuttui.......ja kävi päälle ! Muiden nähden. 

Vierailija
35/36 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassari- ja demariopettajat kiusaavat ja rääkkäävät valkoisia lapsia, mutta suosivat valkoisia ihmisiä vihaavia muslimiperheen kasvattamia pikku jihadisteja. 

Vierailija
36/36 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ala-asteen opettaja otti kaverini silmätikukseen ja rankaisi häntä aina pienimmästäkin syystä ja välillä ilmankin syytä. Monta reissua reksin kansliaan, jälkkäriä sun muuta. Muijan nimi oli Meriläinen ja pukeutui juuri sellaiseen pitkään mustaan nahkatakkiin joita Gestapokin aikoinaan käytti. Liekö sitten ollut sympatioita siihen suuntaan.

Toinen oli eräs Kaijalainen. Aivan sama meininki, mutta alkoi sitten olemaan minullekin ilkeä koska olin kaveri.

A.Kivessä olleet ehkä muistavat hahmot. Ovat jo haudassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi