Varasimme juuri koiranpennun jonka hinta 3000e
Kommentit (30)
Mistä varasit. Minun ex tyttöystävä kasvattaa koiria ja tekee koirabisnestä.
Mikäs siinä jos kerran tykkää mainostaa vähä-älyisyyttään palstalla.
Miksi maksat koiranpennusta 3000€?
Oletko varannut kalliin sekarotuisen?
Eikö se koiranpentu ole tärkein ilonaihe eikä elvistellä, kuinka paljon se maksoi?
No etkä varannut. Tai sitten olet jotenkin huono tuleva omistaja kun puhut koirasi hinnasta vauvapalstalla. Jos oikeasti sitä koiraa haluat niin sitten maksat etkä huutele.
mä sain pennun ilmaiseksi, narttu kultanennoutaja.
Hullu maksaa!
Ei kait näitä labranuudelibuudeleita? Paskaan astuit, jos semmosen ostit. 😵💫💩
Tää on pakko olla joku "some trendikoira".
Onko jollain influesserilla samanlainen söpö koiruli ja nyt maailmassa tehtaillaan miljoona pentua vielä ku tyhmiltä saadaan rahat pois.
Kun trendi loppuu, niin jäljelle jääneet pennut lopetetaan ja koiranomistajia ei voisi vähempää kiinnostaa ku on kiire lähetellä jo omasta pennusta kuvia someen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä rotu?
Hän-Rakki
Maksoin koirastani 6000 euroa. Sen verran on melkein tullut eläinlääkärikulujakin 5 vuoden aikana. Niillä on riistohinnat, yksi röntgen rauhoitettuna ja laboratoriokokeet on melkein tonnin verran, varsinkin, jos sattuu sairastumaan pyhänä.
Koirat on kyllä mahtavia, vaikka varmaan puhdasrotuiset maksaakin.
Voisin pennusta maksaakin 3000€, ellei se sama pentu sitten kuluttaisi tuota summaa vuosittain lääkäreihin jne. Näitä koirien ottajia sivusta seuranneena, niin tuntuu että jatkuvasti on jotain asiaa eläinlääkäriin, ja kustannukset vaihtelee 500€-2000€ per kerta, vaikka olisi vakuutuskin. Mulle riittää se, että autoa joutuu välillä yllättäen korjaamaan, eläinten vikoihin ei enää ole varaa.
Lapsi maksaa sen satatuhatta mutta yhteiskunta apustaa. Iloa vain murkkuikään asti. Vaikea kasvattaa, ei tahdo oppia millään. Sitten pelkkää huolta ja rahan menoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait näitä labranuudelibuudeleita? Paskaan astuit, jos semmosen ostit. 😵💫💩
Sitäpaitsi nämä Labrabuudelit ovat Sekarotuisia
Jos elää kymmenenkin vuotta ei ole paljon vuosikustannukseksi. Kalliimpiakin harrastuksia on.