Mies on alkanut välillä laittamaan wc oven lukkoon
Mies on alkanut välillä laittamaan wc oven lukkoon, yleensä kun käy suihkussa samalla ja ainakin nyt viimeksi hänellä oli myös puhelin siellä mukana.
Kysyin että miksi laittoi ja sanoi koska kävi 2 hädällä. Mutta niin hän käy usein muutenkin ilman että ovi on lukossa. Emme yleensä ikinä lukitse sitä.
Miksiköhän? :/
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyttäätkö sä siinä oven takana onko ovi lukossa vai ei?
En, istun lähellä kotitoimistolla tekemässä töitä ja KUULEN tietysti jos oven laittaa lukkoon.
ap
Kotitoimisto oven lähellä ja mies huikkaa ohimennen menevänsä kakalle?
Silleen ohimennen. Kesken teams-palaverin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyttäätkö sä siinä oven takana onko ovi lukossa vai ei?
En, istun lähellä kotitoimistolla tekemässä töitä ja KUULEN tietysti jos oven laittaa lukkoon.
ap
Tekee mun poika 5v kin joskus tota.
Huolestuisin vasta siinä vaiheessa kun mies laittaa ulko-oven lukkoon. Ja ap:n avaimet ei enää sovikkaan siihen. Muuten ihan jees toimintaa #kakkarauhaa
No mitä se sanoi kun kysyit, että miksi lukitsi oven sillä kertaa. Tai ensi kerralla kun lukitsee ja on suihkussa, käyt nykimässä ovea ja sanot että on kova hätä.
Tuskin on toinen nainen, jos tuota ei joka kerran tapahdu tai ei muuten piilottele puhelinta tms. Ehkä katsoo por noa sitten.
Asun yksin ja laitan silti vessan oven lukkoon. Olet sairas, ap.
Nykyään löytyy ihan edullisia ja huomaamattomia kameroita tarkkailua varten. Saat asiaan selvyyden. Tsemppiä. Kato netin tarjonta läpi
Mitä sä tommosia kyttäät. Olet ahdistava!
Siellä on joku toinen nainen vessassa. Onko ikkunaa? Voi tietysti olla myös piiloutunut ennakkoon esim pyykkikoriin.
Kannattaa ukko laittaa vaihtoon. Ei ole puhtaat jauhot pussissa
Koska et anna muuten vessarauhaa. Meillä tapellaan samasta asiasta. Miehelle ei vaan mene kaaliin, että vessaan ei tulla, kun olen siellä asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos poistaisit sen oven kokonaan. Ihanan avoin ilmapiiri. Me ollaan tehty se ja ollaan kaikki tosi onnellisia. Vieraita meillä ei enää käy mutta ei se haittaa.
Meillä on lisäksi yksi vessan seinä kokonaan ikkunaa. Saavat ohikulkijatkin niinkuin tavallaan osallistua
Hauska ketju :D 5/5. Toivottavasti ei totisinta totta jossain parisuhteessa.
Näissä on outoa aina se logiikka. Miksi se viestittely olisi juuri vessassa, kaikista maailman paikoista? Parempiakin paikkoja taatusti löytyy.
Mutta kyttääminen ajaa kyllä puolison ensimmäiseen syliin, jonka kanssa synkkaa. Niin kävi sukulaisellekin ja siitä se riemu vasta repesi. Vielä vuosien jälkeen ex pilasi lasten häät riehumalla mustasukkaisena siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan oven lukkoon aina kun menen vessaan. En tykkää että puoliso tai lapset rynnii vessaan kun olen tarpeillani. Ihan normaalia. Sinänsä normaalia ei ole että puoliso kuuntelisi tai tulisi ovelle kokeilemaan onko ovi lukossa. Jos olisit minun puoliso niin juoksisin jo lujaa.
Voi hyvä luoja, LUE ennen kuin kommentoit. SEN KUULEE JOS OVEN LAITTAA LUKKOON.
Mies on ennen pitänyt ovea auki jopoa 2 hädällä.
ap
Hyi hitto. Hyvä että alkaa vihdoin oppia ihmisten tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkaa samalla, koska vaimolta ei irtoo.
Meillä on seksiä joka päivä.
ap
Mutta onko 3 kertaa päivässä? Jotkut vaatii enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Masturbointi ei kuulu parisuhteeseen. Ota asia vakavasti puheeksi.
Olihan tämä vitsi? Tottakai kuuluu.
Mun vaimo on samanlainen kyylä.
Oikeasti siis, jos olemme kotona yhtäaikaa, hän laskee kuinka monta kertaa käyn vessassa päivässä, kuinka tiheästi, tuleeko pissa vaikko kakka, kauanko vietän siellä alkaa, kauanko menee käsien pesuun aikaa ymymym
Olenkin antanut hänelle leikkisän lempinimen "saatanan vessapoliisi".
Olisin varmaan jo ottanut eron, ellei hänellä olisi iso perse ja hemmetin hyvät tissit.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masturbointi ei kuulu parisuhteeseen. Ota asia vakavasti puheeksi.
Olihan tämä vitsi? Tottakai kuuluu.
Tämä. Eikä masturbaatiosta tule mitään jos ei vaimo toimi siinä spermaviemärinä.
M44