Mies on alkanut välillä laittamaan wc oven lukkoon
Mies on alkanut välillä laittamaan wc oven lukkoon, yleensä kun käy suihkussa samalla ja ainakin nyt viimeksi hänellä oli myös puhelin siellä mukana.
Kysyin että miksi laittoi ja sanoi koska kävi 2 hädällä. Mutta niin hän käy usein muutenkin ilman että ovi on lukossa. Emme yleensä ikinä lukitse sitä.
Miksiköhän? :/
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkaa samalla, koska vaimolta ei irtoo.
Meillä on seksiä joka päivä.
ap
Älä valehtele.
Olisi aika typerää valehdelle jos samalla kyselee aiheesta. Sinä itse varmaan teet niin.
ap
Vierailija kirjoitti:
"Mies on ennen pitänyt ovea auki jopoa 2 hädällä."
Kuunteletko aina myös sen hädän laadun?
En kuuntele mitään, hän on itse kertonut ja kertoo minulla asioita ihan omasta tahdostaan. Me puhumme.
Kyllä vain, sen verran ihmeellinen asia se on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan oven lukkoon aina kun menen vessaan. En tykkää että puoliso tai lapset rynnii vessaan kun olen tarpeillani. Ihan normaalia. Sinänsä normaalia ei ole että puoliso kuuntelisi tai tulisi ovelle kokeilemaan onko ovi lukossa. Jos olisit minun puoliso niin juoksisin jo lujaa.
Voi hyvä luoja, LUE ennen kuin kommentoit. SEN KUULEE JOS OVEN LAITTAA LUKKOON.
Mies on ennen pitänyt ovea auki jopoa 2 hädällä.
ap
Kuulee? Mitä väliä? Anna hänen olla. Meillä jokainen saa käydä vessassa kunhan mielellään dörtsi on posessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkaa samalla, koska vaimolta ei irtoo.
Meillä on seksiä joka päivä.
ap
Sanotko sitä seksiksi? Ihrakasa lötköttää sängyllä.
Hahaha, treenaan joka päivä.
Olet trolli ilman elämää.
ap
Sinä se provoileva trolli olet.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan oven lukkoon aina kun menen vessaan. En tykkää että puoliso tai lapset rynnii vessaan kun olen tarpeillani. Ihan normaalia. Sinänsä normaalia ei ole että puoliso kuuntelisi tai tulisi ovelle kokeilemaan onko ovi lukossa. Jos olisit minun puoliso niin juoksisin jo lujaa.
ap
Niinhän minä kirjoitin että ei ole normaalia, että puoliso kuuntelisi oven lukittumista. Ymmärrän toki että koville ottaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuulee? Mitä väliä? Anna hänen olla. Meillä jokainen saa käydä vessassa kunhan mielellään dörtsi on posessa.
Valitettavasti sinä et kuuitenkaan päätä mistä muut täällä keskustelee.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele mitään, hän on itse kertonut ja kertoo minulla asioita ihan omasta tahdostaan. Me puhumme.
Kyllä vain, sen verran ihmeellinen asia se on.
ap
Ette puhu jos syytä muuttuneisiin tapoihin ei kerro.
Meillä on laitettu aina vessan ovi lukkoon siellä asioidessa. Olen luullut, että muutkin tekevät näin. Opin tuon jo lapsuuden kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niinhän minä kirjoitin että ei ole normaalia, että puoliso kuuntelisi oven lukittumista. Ymmärrän toki että koville ottaa....
Ei tarvitse erikseen KUUNNELLA, sen kuulee ihan vaan niin että istun tekemässä töitä.
Jos et vieläkään ymmärtänyt, mies olisi halunnut meille säännön että wc oven voi pitää apposen auki kun on vessassa. Se kannustaa avoimuuteen ja nyt hän itse lukitsee oven.
Mutta sinähän olet tällä vaan egoasi pönkittämässä.
ap
"En kuuntele mitään, hän on itse kertonut ja kertoo minulla asioita ihan omasta tahdostaan. Me puhumme."
Kakalla käymisestä? Ei teillä parempaa keskustelunaihetta ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Valitettavasti sinä et kuuitenkaan päätä mistä muut täällä keskustelee.
ap
Et myöskään sinä.
Avaa se ruuvarilla, riuhtais ovi auki ja huuda YLLÄTYYS.... Piristää päivää!
"Jos et vieläkään ymmärtänyt, mies olisi halunnut meille säännön että wc oven voi pitää apposen auki kun on vessassa."
Et sinä ennen ole puhunut että se olisi mikään "sääntö". Vain että miehen mielestä on ihan ok jos sen haluaa jättää auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Valitettavasti sinä et kuuitenkaan päätä mistä muut täällä keskust
Päätän minä mistä minä itse keskustelen!
ap
Anna hänen olla rauhassa siellä vessassa. Ärsyttäisi jos joku haluaisi sielläkin vahtia.
Me emme voi tietää miksi lukitsee oven, jos hän ei sitä itse sulle kerro niin se on voi, voi.
Ovatko nämä kaikki keskustelijat täällä todella aikuisia?
Entäs jos poistaisit sen oven kokonaan. Ihanan avoin ilmapiiri. Me ollaan tehty se ja ollaan kaikki tosi onnellisia. Vieraita meillä ei enää käy mutta ei se haittaa.
Oletko ap varma että sillä ei ole uutta?
Siellä vessassa?