Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse erosta yli

Vierailija
14.08.2025 |

En meinaa millään päästä erosta yli, vaikka siitä on jo lähes vuosi. Mies oli pitkään ollut ylikuormittunut lapsiperhearjesta ja laittoi eron loppuvuonna vireille. Asui kuitenkin useita kuukausia sen jälkeen kotona ja eli, kuin koko eroa ei olisi. Kysyin sitten alkukeväästä, että haluaako hän erota vai ei, niin sanoi, että haluaa. Siitä sain sitten voimia hankkia oman asunnon. Asioiden sopiminen miehen kanssa on kuitenkin ollut mahdotonta, hän ei ole suostunut tekemään sopimusta tapaamisista eikä maksa elatusapua.Hän itse muutti toiseen kaupunkiin kauas lapsistaan.

Minusta tuntuu, että mies halusi vähän lähteä katsomaan sinkkuelämää ja yrittäisi palata kun huomaa, että ei se taivas auennutkaan. Nyt olen kuitenkin sen verran vahva, etten ottaisi häntä enää takaisin, mutta en jotenkin pääse yli siitä kuinka huonosti mies minua kohteli, kun eroa ei hoidettu asiallisesti ja hän ns. roikotti minua siinä mukana samalla kun etsi heti tinderistä uutta seuraa. Näen edelleen hänestä joka ikinen yö unta, jossa asiat ovat vielä hyvin. Tuntuu, että rakkaus ei ole vieläkään kuollut, vaikka hän monin tavoin on minua syvästi loukannut ja kohdellut väärin.

Onko kellään vinkkejä millä saisin hänet pois mielestäni?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan