Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

morkkis. Join eilen lasteni nähden..

Vierailija
21.09.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännihakuinen juominen on sitten ihan eri asia.

Vierailija
2/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kamala, kamala, kamala äiti. Kivittäkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on typerämpää antaa alle 7 vee katsoa kotikatua salkkareita ym idioottisarjhoja, kuin jos juot pari kaljaa tai viiniä..... Suhteellisuuden tajua!! Jos muuten olet ihan norm. mamma.... (paitsi, että käyt täällä....!!!)

Vierailija
4/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin joi lasten isäkin.

Vierailija
5/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oleellinen osa ruokakulttuuria. Ei kuulu lapsille, mutta me aikuiset nautitaan hyvästä juomasta.

Lapsetkin varmasti oppivat ajoissa nauttimaan kotioloissa, ettei tarvitse pussikaljalla metsässä aloitella tutustumista alkoholiin.

Vierailija
6/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tuttava perheellä kylässä, asuvat naapurissa ja ovat muuttamassa, siksi tuo juominen. Ajateltiin ottaa parit läksiäis oluet tai jotain. Olin humalassa, sen myönnän. ikinä en ole juonut lasten nähden, enkä juo muutenkaan paljon. Pari kaljaa kilahti päähän.

olen säälittävä. Kauhea morkkis!

Kasin aikoihin tuli lasteni kanssa kotiin, pesin hampaat,luin sadut...ja kun mieheni tuli kotiin, läksin baariin!!!!! apua.

Vierailija
7/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
8/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän äidit voi olla kännissä lasten nähden? Lapset alle 7 v. Sen verran kännissä että puhuin liikaa ja liian lujaa ja nauraa käkätin.. siis että huomasi varmasti. En kuitenkaan konttaillut, yrjönnyt, örveltänyt...

ap