Vihervasemmisto käyttäytyy entistäkin lapsellisemmin - Riikka Purrasta tehty huoli-ilmoituksia
Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) kertoo viestipalvelu X:ssä, että hänestä on tehty huoli-ilmoituksia mielenterveys- ja päihdehuoltoon.
Olen ollut kaksi vuotta uhkailujen, kiusanteon ja henkilööni kohdistuvan panettelun kohteena, Purra kirjoittaa X:ssä.
Ministeri sanoo, että yksi kiusantekijä on Joukkovoima leikkauspolitiikkaa vastaan -niminen julkinen Facebook-ryhmä.
Purra on ottanut päivitykseensä kuvakaappauksen kyseisestä ryhmästä, jossa henkilö kertoo tehneensä huoli-ilmoituksen Purrasta Kirkkonummen mielenterveys- ja päihdehuoltoon. Ilmoittaja kannustaa muitakin tekemään samoin. Ilmoittaja kertoo, että lain mukaan ilmoitukset on pakko käsitellä.
Kyseessä on viranomaisten työn vaikeuttaminen, resurssien väärinkäyttö ja poliittinen häirintä, Purra huomauttaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b…
Kommentit (1276)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PASKIAISET!!!
VASEMMISTO ALASS
SIEG HEIL 🙋🏻
Tätä tasoa nämä persut. 🙄
Hehe, kyllähän sinä tiedät itsekin että tämä on vassarin yritys saada ketju poistumaan.
Kertokaapa joku kummallista siinä on että "menkää töihin" -huutelijasta tehdään huoli-ilmoitus maassa jossa on suurtyöttömyys?
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Paraskin puhumaan kielenkäytöstä, vassupaskaa ja vassukkaeukkoa kiljuva moukka XD"
En ole kiljunut mitään enkä kirjoittanut tuollaisia sanoja ikinä. Sinä sen sijaan olet niin lapsellinen ettet pysty myöntämään että toverien käytös on täysin minkään aikuiselle hyväksyttävän käytöksen ulkopuolella ja niin on oma kielenkäyttösikin. Pysähdy ajattelemaan ihan oikeasti mille tasolle olet ajautunut. Haluatko oikeasti olla tuollainen ihminen?
Kuka niitä sitten kirjoittaa? Jos vaadit minua ottamaan vastuuta nk. toverieni käytöksestä, ota toki itsekin vastuu kanssaperseilijöittesi kielenkäytöstä. Pysähdy ajattelemaan ihan oikeasti mille tasolle olet ajautunut. Haluatko oikeasti olla tuollainen ihminen?
Minä en ole kirjoittanut että haluaisin sinun ottavan vastuuta toveriesi käytöksestä.
Ja minä ihmettelen ääneen tässä miten voit hyväksyä persutoveriesi käytöksen; nimittelyn, maalittamisen, demokratian polkemisen, disinformaation levittämisen... Että jospa keskittyisit sivistämään hengenheimolaisiasi sen sijaan, että yrität käydä tällä palstalla sotaa, jonka tulet häviämään.
"Ja minä ihmettelen ääneen tässä miten voit hyväksyä persutoveriesi käytöksen; nimittelyn, maalittamisen, demokratian polkemisen, disinformaation levittämisen... Että jospa keskittyisit sivistämään hengenheimolaisiasi sen sijaan, että yrität käydä tällä palstalla sotaa, jonka tulet häviämään."
Älä jankuta ja keksi omiasi. Tuleeko se sieltä eli onko mielestäsi ok häiriköidä viranomaisia sen varjolla ettet pidä jostain ministeristä?
Tämä on politiikassa mukana olemisen huonoin puoli. Vanhaa kunnon silakointia. Tämä menee jo omalle tasolleen häirinnässä. Silppuriinhan nämä menevät, mutta joku aikuinen nuo joutuu silti käsittelemään.
Kuulostaa hyödyttömältä. Parempi olisi kun kaikki oikeistopolitiikkaa vastustavat kävisivät äänestämässä kun se aika tulee ja äänestäisivät vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
"Ja minä ihmettelen ääneen tässä miten voit hyväksyä persutoveriesi käytöksen; nimittelyn, maalittamisen, demokratian polkemisen, disinformaation levittämisen... Että jospa keskittyisit sivistämään hengenheimolaisiasi sen sijaan, että yrität käydä tällä palstalla sotaa, jonka tulet häviämään."
Älä jankuta ja keksi omiasi. Tuleeko se sieltä eli onko mielestäsi ok häiriköidä viranomaisia sen varjolla ettet pidä jostain ministeristä?
Älä lässytä ja yritä vaihtaa puheenaihetta.
Aiheettomien ilmoitusten tehtailijoiden nimet pitäisi julkaista kuvan kera ja sakkorangaistus päälle. Oppivatpa olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Voi sua pientä vihervassukkapaska.
Sössön sössön, perspaska
Vassuloidilla tunteisiin, teitä on niin kiva härnätä, etenkin persuhullua 😁
Uutisen kuvassa oli kyllä hullunkiilto Purralla jo silmissä. Oli varmaan rallatellut monta vuorokautta putkeen omakeksimäänsä laulua "Menkää töihin". Lahjakas musikaalisesti! Liekö sitä peukkua tai ainakin perskokkelia ottanut tahallaan tai jonkun puoluetoerin lasista. Käytösoireet viittaa siihen, millaista olen lehdistöstä lukenut noiden peukunkäyttäjien käytöksen olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puheenaihe on vihervasemmistolaisten masinoima kampanja jossa häiriköidään viranomaisia perättömillä ilmoituksilla. Se lukee jo otsikossa. Tuleeko sitä vastausta vai jatkuuko kiemurtelu?
Vasemmistoliiton aktiivi ja Jyväskylän yliopiston tutkimusavustaja myöntää tekevänsä perusteettomia huoli-ilmoituksia ministeristä ja kehottaa muita toimimaan samoin. Eikö tämä ole rikollista niin ministeriä kuin terveyspalveluja kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Keksi omiasi? Et ole lukenut kanssapersujesi kommentteja tästä ketjusta? Tai ehkä olet ihan ensimmäistä kertaa internetissä ylipäätään?
Habituksesta tulee yhä enemmän mieleen joku oman elämänsä Kellokosken Prinsessa, mutta vähemmän sympaattisena versiona. Sellaisena, joka enemmän muille vaarallinen, eikä niinkään itselleen.
Hilipatihippan, pimpeli pompeli, huili hei huolta nyt ei. Merimies näyn käy merta päin. Budjettipohjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi omiasi? Et ole lukenut kanssapersujesi kommentteja tästä ketjusta? Tai ehkä olet ihan ensimmäistä kertaa internetissä ylipäätään?
Nyt se vastaus esitettyyn kysymykseen eikä enää yhtään kiemurtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton aktiivi ja Jyväskylän yliopiston tutkimusavustaja myöntää tekevänsä perusteettomia huoli-ilmoituksia ministeristä ja kehottaa muita toimimaan samoin. Eikö tämä ole rikollista niin ministeriä kuin terveyspalveluja kohtaan?
"Liekki ei sammu" ...tekemisten perusteella näyttää, että Koposen liekki ei ole koskaan edes syttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen vassukka, itse yrität vaihtaa puheenaihetta 😆
Vierailija kirjoitti:
Habituksesta tulee yhä enemmän mieleen joku oman elämänsä Kellokosken Prinsessa, mutta vähemmän sympaattisena versiona. Sellaisena, joka enemmän muille vaarallinen, eikä niinkään itselleen.
Kyllähän nimimerkki Riikan nettikirjoittelu on ollut sellaista, että huoleen on aihetta, kun alkaa oireet näkyä.