Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mulle miksi olen niin mustasukkainen miehestä?

Vierailija
04.04.2007 |

Ei ole ikinä pettänyt, tuijottaa kyllä muita naisia. Oon niin mustis että kohta varmaan mies ei edes viitti kattoa mua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lakkaisit miehesi vahtaamisen. Saatko itse katsoa miehiä? Katsotko?

Musta katsomisessa ei ole mitään pahaa -käännä tilanne vaikka näin: miehesi näkee monia kauniita naisia mutta tulee aina luoksesi!

Kerro miehelle MITÄ haluat. Jos haluat romantiikkaa; sano se!

Jos haluat rajua rakkautta; sano se!

Jos haluat seksiä useammin, vaihtaa paikkaa, enempi lämmittelyä niin SANO SE!

Kerro että sua harmittaa että vahdit miestä. Olet tiedostanut ongelman, nyt keksitte sille tavan päästä siitä yli.

Mulla mies sanoi kun oli vauvakuume (siis mulla) ja mies kieltäytyi ilosta 3 vuotta että haluaa MINUN kanssa lapsia JOSKUS ja rakastaa VAAN ja ainoastaan minua. Että tulee aina baarista minun luokseni.

Ja niin se on sieltä baarista tullu 8 vuotta aina kotiin ja meillä on nyt ne 2 lasta.. Eli usko toisen sanaan. Jos itse tykkäät katsella miehiä niin anna sama vapaus miehelle. SE ON SUN MIES ja se tykkää SUSTA!

Vierailija
2/13 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin suoraan miehelle, että en tykkää siitä, että hän katselee muita naisia, ja minä en halua katsella muita miehiä. Minulle riittää hän, miksi hänelle ei riitä minä. Hän ei osannut vastata, mutta lupasi parantaa tapansa. Ja on parantanutkin, mutta asiasta keskustellaan aina silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoo et ku olin sinkku useamman vuoden ajan niin minua oksetti kaikki ne miehet jotka tuijottivat minua jossain kaupungilla tai baarissa vaikka oli selvästi tyttöystävä tai vaimo vieressä. Minusta se on oksettavaa. Enkä todellakaan nauttinu siitä. Enkä halua nytkään että mieheni tuijottelee ketään, se on noloa! Kyllä saa vilkaista kuin vahingossa mutta ei tuijottaa. yök.

Vierailija
4/13 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta paremminki sillä on huono itsetunto jos tarvii kokoajan kytätä muita vaihtoehtoja. tyytyis yhteen ja olis onnellinen. on ero miten katsoo muita naisia. sen kyllä huomaa. ja harvoin aiheetta ollaan mustiksia.

Vierailija
5/13 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suorastaan raivostuttaa, kun mies kyttää ihan näkyvästi veljensä tyttöystävää, eikä tää tipunen pistä yhtään huonommaksi.

Kyttäävät siis ihan säälittä toisiaan.

Miehen vei on järjestämässä jotain bileitä kohta ja houkuttelee miestä mukaan mutta en uskalla yksin päästää.

Ei varmaan miehen veli ole tätä huomannut.

Niin ja en kuvittele.

Vierailija
6/13 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt pääsiäisenä ottaa puheeksi nää asiat miehen kans. Mutta en tiedä miten. Tahtoopi saada raivarin kun tällaisista asioista haluaisin jutella.

Vierailija
7/13 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken mielikuvituksen piikkiin. koita saada se vaan tajuamaan et sua loukkaa se. ja harvemmin noita kauheesti kuvittelee. tuskin olet ihan vinks päästä kuitenkaan. kyllä sen tajuu normaali ihminen millon katseessa on jotain muuta.

Vierailija
8/13 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijottelee veljen tyttöystävää...vieläpä aina tavatessaan, mikäli ymmärsin oikein,,, kyllä minäkin siinä tapauksessa olisin mustis jos yhtä ja samaa naista aina mielenkiinnolla tuijottelisi...

onkohan tää muuten kuin yleistä, että veljen vaimoa tuijotellaan?

Vierailija
9/13 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on niin raivostuttavaa, että en voi samassa huonmeessa olla kun he. Masentaa!!

Vierailija
10/13 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu tai terapia auttavat. Minulla auttoi. Enää en välitä pätkääkään, vaikka miten upeita naisia pyörisi ympärillä. Yleensä miehet katsovat kauniita naisia, jopa vähän refleksinomaisesti... Mutta se ei ole pettämistä.

Neuvoisin samoin kuin joku muukin jo, että usko miestäsi. Muuta et voi tehdä! Paitsi ajaa hänet tiehensä. Ymmärräthän, ettet voi väkipakolla pitää ketään?

Vierailija
11/13 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu et onkohan tää normaali mustasukkaisuutta. Mutta annan mieheni olla rauhassa töissä enkä kokoajan soittele tmv.

Vaikka työpaikalla näkee naisia.

Mutta pakko mun nyt on jutella oman mielenrauhan takia miehen kanssa em. tapauksesta.

Saa nähdä mikä on vastaanotto!

Vierailija
12/13 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee, jos on mennäkseen. Anna olla ja tuijottaa, mieti onko toisten perään kuolaava mies edes arvoisesi?

Vierailija
13/13 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syynä huono itsetunto. Mut käynkin jo terapiassa juttelemassa, joten ehkä tästä selviän.