Vähäseksisestä liitosta erottuani kammoksun parisuhdetta seksinvastaisen naisen kanssa. Miten erottaa halukkaan pihtarista?
Kommentit (115)
En tiedä. Itse erosin samoilla spekseillä pitkästä liitosta. Seuraavaksi valikoitui erittäin aktiivinen ja halukas mies. Mutta sitä kesti vain niin kauan kunnes mentiin naimisiin. Sen jälkeen on jyrkkä alamäki. Ensimmäisenä avioliitto vuonna oli seksiä 3x, seuraavana 2x ja nyt on tilanne se ettei mitään seksuaalista kanssakäymistä ole ollut yli kahteen vuoteen. On huijattu olo.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole itsekäs, huomioi nainen sängyssä, ole niin hyvä, että hän haluaa sinua.
Ja lisäksi huomioi muussakin elämässä. Se on kaikkein tärkein. Jos et ole hyvä.mies, ei nainen halua sinua.
Ei haluja mikään tuo jos niitä ei ole
Sama nainen voi olla joskus halukas ja joskus haluton. Usein parisuhteen ongelmat aiheuttavat haluttomuutta.
Moni mies kärsii tutkitusti samasta ongelmasta. Tuo on nimittäin miesten yleisin seksuaaliongelma.
Pihtaatko sinä naiselta orgasmeja? Jos pihtaat, nainen alkaa pihdata sinulta seksiä, koska miksipä lähteä hommaan, jos ei ihan kirjaimellisesti saa itse mitään. Se muna itsessään ei ole se pääjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäksi huomioi muussakin elämässä. Se on kaikkein tärkein. Jos et ole hyvä.mies, ei nainen halua sinua.
Höpöhöpö!
T: Antti
Sellaista se on. Ihmiset muuttuu, tilanteet muuttuu, halut muuttuu, kyvyt muuttuu. Ihan yhtä lailla nainen joutuu ottamaan riskin sinun kanssasi. Ehkä et kohta enää kykene, vaikka sairauden tai lääkityksen vuoksi. Ikää tulee kaikille, sairauksia monelle. Ehkä ei enää tuossa iässä kannata perustaa parisuhdetta pelkän seksin varaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun sanavarastoon kuuluu pihtari, kannattaa siirtyä pumpattaviin.
Pihtari on pihtari!
T: Antti Laine
Sovi suhteen ollessa vakavalla tasolla, että suhteeseen kuuluu vähintään päivittäinen suihinotto jos puoliso ei ole kipeä.
No opettele seksitaitoja. Varmista että naisen nautinto on taattu. Jos nuo perusasiat onnistuu, olet jo kuumempi ja haluttavampi kuin 99% miehistä. Naiset suorastaan jahtaavat sinua koska petipuuhat kanssasi ovat taivaallisia. Ei tarvita laatikkoleukaa tai täydellistä hiusrajaa.
On kyllä kumma miten harva mies tajuaa tuon. No, ne saa aina seuraa eikä kukaan pihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaatko sinä naiselta orgasmeja? Jos pihtaat, nainen alkaa pihdata sinulta seksiä, koska miksipä lähteä hommaan, jos ei ihan kirjaimellisesti saa itse mitään. Se muna itsessään ei ole se pääjuttu.
Minä luulen, että ihmisillä, joilla on korkea lipido, halut säilyy pidempään. Ihminen joka on sanoo, ettei seksi ole kovin tärkeää ja pärjää tarvittaessa ilmankin, on alhainen libido, vaikka seurusteluaika olisi kiihkeää. Näillä jälkimmäisillä seksi hiipuu parisuhteessa helposti. Oli mies tai nainen.
Et mitenkään. Aina alussa haluttaa, mutta se loppuu aikanaan. T.nainen
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että ihmisillä, joilla on korkea lipido, halut säilyy pidempään. Ihminen joka on sanoo, ettei seksi ole kovin tärkeää ja pärjää tarvittaessa ilmankin, on alhainen libido, vaikka seurusteluaika olisi kiihkeää. Näillä jälkimmäisillä seksi hiipuu parisuhteessa helposti. On nainen.
Korjasin.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa ukkelit ite, vaikka nyt kuukauden verran tästä eteenpäin: hoidatte orkun vaan naiselle, koskettelet vähän samalla itseäsi ja sitten lopetatte homman siihen. Repeat.
Hmmm. Minä olin ekassa avioliitossa 20 vuotta ja viimeiseen iltaan asti seksiä oli viikottain. Nyt kakkosliitossa 13 vuotta ja seksiä viikottain.
Minut tunnistaa siitä, että olen miellyttäjä. Minun on vaikea sanoa ei oikeastaan mihinkään, ellei oikeasti ole syytä kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että ihmisillä, joilla on korkea lipido, halut säilyy pidempään. Ihminen joka on sanoo, ettei seksi ole kovin tärkeää ja pärjää tarvittaessa ilmankin, on alhainen libido, vaikka seurusteluaika olisi kiihkeää. Näillä jälkimmäisillä seksi hiipuu parisuhteessa helposti. On nainen.
Korjasin.
Minä olen nainen ja puhun miehistä. Oletan naisilla olevan sama. Sama