Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihaan lääketieteen opiskelijoita

Vierailija
13.08.2025 |

Tulihan se sanottua. V i t u  n kakarat tulevat häiritsemään työtä sairaalassa. Lääkärin sijaisina he saavat ainoastaan aikaan kaaosta. Palkka varmaan joku 8000 e kuukaudessa. Mitään eivät halua itse päättä eivätkä osaa, kaikki kysytään valmiilta lääkäriltä! Ylimielisiä äidin pikku tissin imijöitä

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreiden jo varhain istutettu jumalkompleksi tekee pahaa tuhoa.

Vierailija
22/37 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kerro mikä on poloniumin kemiallinen kaave. älä googleta

ai kaameeta. eikö 'lääkäri' tiennytkään kaikkea? kai sä nautit? (kaikesta pitää ymmärtääkseni nykyään nauttia. erityisesti vahingonilosta.)

ChatGPT saa korvata lääkärin jos lääkäri ei tied.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lääkäreitä ohjaa käypä hoito. Sen mukaan tutkitaan ja diagnosoidaan. Omia aivoja ei saa käyttää.

Vierailija
24/37 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään lääkäreitä ohjaa käypä hoito. Sen mukaan tutkitaan ja diagnosoidaan. Omia aivoja ei saa käyttää.

On huomattu. Ja se on kyllä pelottavaa. Ihankuin Hitlerin Saksassa jossa oli vain yksi totuus. 

Vierailija
25/37 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä roolissa ap olet sairaalassa?

Ai että kun tähän voisi vastata herkullisesti, mutta en halua ilkeillä. 

oletpa salaperäinen. kiemurtelen uteliaisuudesta.

Vierailija
26/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia vajaavaisuuksia ( ja ainakaan toteutumatta jääneitä unelmia) ei kannata huutaa ääneen! Sen sijaan kehottaisin aloittajaa miettimään kuinka kääntää voimavaraksi/ energiaksi tuokin möykkä. Olisiko sinun mahdollista vielä itse hakea lääketieteelliseen? Voisitko opiskella jotain muuta, tai kehittää itseäsi? Koskaan ei ole liian myöhäistä?

Ps. Jonain päivänä nuo opiskelijat- aikanaan valmiit lääkärit- saattavat pelastaa sinunkin henkesi, joten kannattaa aina miettiä tällaista puhetta ja omia katsantokulmia hieman tarkemmin ennenkuin huutelee.

Ihanaa päivää kaikille, nautitaan elämästä!

Vierailija
27/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan vaikka tosi lähellä potilasta, olen myös saanut korkeakoulutuksen joten tiedän mistä puhun!! ap

Sairaanhoitajapa selvästikin. 

Vierailija
28/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan vaikka tosi lähellä potilasta, olen myös saanut korkeakoulutuksen joten tiedän mistä puhun!! ap

Sairaanhoitajapa selvästikin. 

Tuskin edes on sairaalassa.

Ei sairaanhoitajilla ole mitään syytä ajatella noin. Jokainen tietää roolinsa. Ja jokaisella on mahdollisuus hakea lääketieteelliseen. Jos ei pääse niin turha sitä on loppuelämäänsä vauvapalstoilla huutaa ja vihaviestejä kirjoitella.

Hae apua itsellesi. Erilaisia vihanhallintakursseja järjestetään privapuolella, omalta terveyasemalta voi myös kysellä mikäli ei ole mahdollista itsemaksavana hakeutua.

Vierailija
29/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreille opetetaan tuo itseriittoinen ylimielinen asenne jotta he olisivat rooliinsa sopivia koska sehän heidän roolinsa töissä on, tietää kaikki ja olla tekemättä virheitä. Tuo kusipäinen asenne auttaa tekemään päätöksiä ilman 100% varmuutta asiasta. Monesti on haitallisempaa jos lääkäri on perusteettoman epävarma ja teettää aivan saatanallisen määrän tutkimuksia kun ei uskalla luottaa todennäköisyyksiin samalla tavalla kuin kokeneempi lääkäri on oppinut luottamaan.

Vierailija
30/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
31/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin seksuaalisesti kieroutuneita ei pitäisi päästää lääkäreiksi tai muuten pervoja. Tuollaisua löytyy varsinkin psykiatrian alalta.  Yrittävät tuoda seksin joka asiaan. Eivät tajua, että ei potilasta kiinnosta miettiä kaikkea seksin kautta pervo kun ei ole, eikä kiinnosta seksiopetukset ja analyysit. 

Olen kuullut jopa tapauksesta, missä tehtiin seksuaalista väkivaltaa ja seksuaalirikoksia  eräälle,  jonka valehdeltiin lupautuneen tutkimuksiin. Hyi helvetti!

Mukana lukuisia ah niin terveyden puolesta puhuvia koulutettuja kunnon ihmisiä. 

Sairas, sairaampi Suomi.  Mukana kyllä muunmaalaisiakin. Kansainvälinen juttu. 

Tuohan on kun vitsi ksuhu ja ällötys twistillä: Hoidan seksuaalisuutesi kuntoon  ja samalla pääsen tekemään oksettavia pervoja seksuaalirikoksia?. 

Kuvottavaa. Tuollaista voivat tehdä sekä naiset että miehet naiselle. Ja juu juu ei mitään laitonta ole paperilla ja terveyden vuoksi vadn kertotasn tomppeleille! Huvittavia nuo terveysihmiset 

Hyi oksennus sentään. 

No totuudet tuppaa aina tulemaan ilmi kun jotkut kuulevat jotain sivukorvalla. 

Tosin tuon laatuiset rikokset olisi niin  törkeitä,  että voih mitä tehtäisiinkään niiden peittelemiseksi? Taitaisi syntiä iso soppa? 

Vierailija
32/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopun elämääni kiitollinen lääketieteen opiskelijalle joka pelasti jalkani. Kiireisessä ensiavussa minut sysättiin opiskelijan tutkittavaksi ja hän teki sen huolellisesti. Löydettyään huolestuttavan oireen hän konsultoi kirurgia joka leikkasi välittömästi ja sain toimivan jalan amputaation sijasta. Tästä opiskelijasta tuli varmasti hyvä lääkäri. 

Vierailija
33/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle melkein lääkäri selitti kuin lapselle että pipi on pitkään. Niin on joo. Hermovaurio, toimii 20%. On ollut niin kipeä että en mennyt töihin kun en saanut sairista. Sain loparit. Nyt 20kk oikea diagnoosi. Mutta oikea hoito yhtä paljon myöhässä.

Vierailija
34/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentäiskö töihin🤣

Vierailija
35/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko potilas kaksoispersoonasi?

Vierailija
36/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko heti valmis, vai pitikö opiskella? 

Vierailija
37/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tirsk!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä