Pehmeä dildo
Käyttö kokemuksia kaivataan. Tuo perus jelly dildo on aivan liian kova.
Oletko löytänyt dildon joka on paitsi pehmeä myös tuntuu hyvältä sisällä. Mikä merkki / malli?
Onko noista mihinkään, missä ns. liikkuva iho?
Kommentit (32)
Haaveilen mustasta, tosi isosta ja aidon näköisestä dildosta, onko kokemuksia? Lisäksi nuo fantasiadildot kiinnostaa, koira tai hevonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vixenin malleista tuo slimmi vaikuttaa kooltaan hyvältä, ehkä hieman pitkä. Hyvät arvostelut näytti olevan myös. Hinta on kyllä korkea, laitetaan korvan taa.
Laita mielummin pilluun.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
kokeilin puutteessani laittamalla ison porkkanan päälle reilusti pumpulia ja sen päälle pujotin kondomin . toimi yllättävän hyvin
minä laitoin kortsun tilalle hyvin pestyn ja rasvatun pikkulapsen kurahanskan
No jo on naisilla vaatimukset. Kovaa kalua halutaan ja sit etitään pehmeitä dildoja. Ei nyt oikein taas yksinkertaiselle miehelle aukea.
Onhan se seisova penis eriasia kuin kova muovi tanko
Mun puoliso ei tykkää jos käytän lassoa, tuntuu kuulemma ikävältä. Joten käytän sitä silloin tällöin omaa kivaa harjoittaessa.
https://bad-dragon.com/products/nox.
Tämä on kyllä ollut kiva dildo, toki olen mies enkä tiedä miltä tuon työntäminen pimpsaan tuntuu mutta ainakin mitä olen muiden mielipiteitä lukenut ennen tilausta niin kovin on myös naisten suosiossa tuo Nox. Anaaliin ottaessa tuo ainakin tuntuu hyvältä ja tuon saa tilattua eri kovuuksilla ja eri kokosina. Itsellä on medium/small ja small kokoisenakin on aika iso ainakin anaali käyttöön.
Näköjään foorumi ei osannut laittaa tuota linkkiä oikein :/ Nox löytyy tuolta Bad Dragonin sivuilta dildo kategoriasta melkein alimmaisena.
Jellyhän on muistaakseni pehmitettyä PVC:tä, eikä varmaan erityisen miellyttävää.
Oma naiseni mieltyi Blush Noveltisin Au Naturel - dildoihin. Ovat pehmeää TPE-materiaalia, ja sisällä on hieman jäykempää materiaalia tuomassa, noh jäykkyyttä.
TPE:n pieni miinuspuoli on se, että pinta jää pesun jäljiltä hieman tarttuvaksi. Ei ole loppuviimein iso haitta, eikä siihen oikeasti edes mitään kaupustelijliden hoitoaineita tarvita. Saattaa kuitenkin kerätä nukkaa jos säilyttää vaatekaapissa ilman koteloa. Malleista esimerkkeinä Roberto ja Big Stud. Hintaluokka taitaa olla n. 35 €.
Paras materiaali kuitenkin lienee pehmeä silikoni. Esimerkiksi Bad Dragonin soft-versiot. Hintaluokka onkin sitten ihan eri, ja saanee laittaa small-koostakin Suomeen toimitettuna 150€. Normi naiselle tuo smal lienee sopiva kono. Meillä Nova small, joka kaoea kärjestä ja tyvestä jo noin 5 cm paksu. Bag Dragonilta löytyy ylipäätään malleja, jotka eivät ole paksuuteen nähden turhan pitkiä.
Btw. Sinful mainostaa sivuston otsikossa Bag Dragonia, mutta näyttivät olevan kuitenkin jonkun ihan muun valmistajan. Wtf?
Laita mielummin pilluun.