Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö joka päivä suihkussa?

Vierailija
13.08.2025 |

Ja ootteko vain kotona vai meettekö töihin/kouluun jne

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-3 kertaa viikossa normaalioloissa.

Nin ja siis käyn töissä, olen opettaja.

Vierailija
22/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina. Teen etätöitä, ja jos olen koko päivän vaan kotona käymättä missään ihmisten ilmoilla, ei haittaa jos hiki haisee ja vaatteetkin on likaiset. Parin-kolmen päivän välein käyn silloin, jos olen vaan itsekseni kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, paitsi sellaisina vapaapäivinä kun ei ole hikistä toimintaa. 

Eli suurimman osan päivistä käyn suihkussa ja joskus harvemmin useasti päivässä.

Vierailija
24/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen jotain missä hikoilen niin käyn suihkussa. Jos en tee mitään sen ihmeellisempää niin en käy suihkussa.

Simppeliä.

Vierailija
25/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vähintään kerran päivässä, joskus kahdestikin. Eläkkeellä olen, mutta elän aktiivista elämää. Ja tykkään olla puhdas ja tuoksua raikkaalle.

Vierailija
26/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä. Hikoilen herkästi ja varsinkin nyt kun on vielä aika lämmintä niin oon ihan hikinen vaunulenkin jälkeen.

Vierailija
27/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja suihkussa käyn noin kerran viikossa. Välillä kaksi kertaa kuukaudessa. Nyt helteiden aikanakin kävin kerran viikossa. Vain alapääni pesen useamman kerran, etten haise virtsalle ja ulosteelle.

Vierailija
28/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joillain suihkupakkomielle? 

Vierailija
29/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että ja sitten nämä 1-2 kertaa viikossa peseytyvät laittaa hajuvettä ettei muka haise. Tiedoksi: peseytymättömyys haisee niiden hajusteiden läpi, kuvottava yhdistelmä :x

Vierailija
30/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkeellä, en käy joka päivä suihkussa, käyn tarvittaessa, 2-3 kertaa viikossa.

Yyh. Vanhuksen rasvainen haju! Käy ihmeessä useammin. Iäkkäiden hajuaisti ei enää toimi niin eivät haista itse miten eltaantuneelle haisevat.

Vierailija
31/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köynnkerran päivässä aamulla ja pesen myös hiukset. Jos olen hikoillut niin myös illalla pikasuihku. Viikonloppuna en käy luonnon aamulla ja seuraavaksi su aamu. Käyn töissä.

Vierailija
32/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on seuraavana päivänä tärkeää menoa (kuten töihinmeno kun vielä olin töissä), käyn illalla suihkussa. Mutta muuten joka toinen päivä, ellen sitten hikoile paljon ja tietty kesäisin on käytävä pesemässä aurinkovoiteet pois vartalolta päivittäin.

Vierailija
33/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
34/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa Juhannus ja Jouluaattona.

Vierailija
35/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa päivässä.

Vierailija
36/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä saunassa, harvoin pelkässä suihkussa. Ällöttää mennä nukkumaan likaisena ja deudorantintuoksuisena, joten peseydyn kyllä joka ilta.

Vierailija
37/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Päiväntasaajalla asuessani useamminkin, täällä subtropiikissa pärjää kahdella.

Vierailija
38/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1-2 kertaa viikossa

Ympärilläsi olevat haistavat sen. 

Jaa. No eipä se kauheasti haittaa, koska käyn yleensä toimistolla vain kerran viikossa. Ei haittaa, jos joku kaupassa jää nuuhkimaan, he eivät minun vesilaskuani kuitenkaan maksa. 😊

Ei tarvitse erityisemmin nuuhkia vaan riittää, että olet kahden metrin etäisyydellä. Joistain ihan tavallisen näköisistä ihmisistä leijailee pökerryttävä pesemättömyyden löyhkä. Muutaman kerran olen kaupassa joutunut pidättämään hengitystä, etten oksenna. 

Vierailija
39/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona sohvalla lojun niin siinä ei paljoa hikoile. Pari kertaa viikossa riittää.

Ihminen hikoilee keskimäärin noin litran päivässä ilman erityistä rasitusta.

Vierailija
40/76 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka päivä saunassa, harvoin pelkässä suihkussa. Ällöttää mennä nukkumaan likaisena ja deudorantintuoksuisena, joten peseydyn kyllä joka ilta.

Laitatko sitten deodoranttia vasta aamulla? Illalla se on laitettava puhtaalle iholle, jos silloin peseytyy, öisin kuitenkin hikoaa aina.