Käyttekö joka päivä suihkussa?
Kommentit (76)
Useasti! Liikun niin paljon. Käyn kotona ja jumpalla suihkussa. Haluan olla puhdas ja tuoksua hyvälle.
Kesällä joka päivä kun on kuuma, viileällä säällä joka toinen päivä. Olen työssäkäyvä. Lomalla voi olla että joka kolmantena päivänä käy suihkussa, jos ei tarvi käydä missään.
Kotona sohvalla lojun niin siinä ei paljoa hikoile. Pari kertaa viikossa riittää.
Käyn nykyään joka päivä. Vuoden ajan vain joka toinen päivä, ja hiukset tippui päästä.
Jos on rasvainen iho, niin kyllä se vaatii pesua, ettei bakteerit ala jyllätä.
Kyllä vähintään sen kerran. Toisen kerran jos pitää huuhtoa hiet treenin tai jonkun hellehikoilun vuoksi, ne on semmoisia pikasuihkuja sitten.
Vierailija kirjoitti:
1-2 kertaa viikossa
Ympärilläsi olevat haistavat sen.
En. Ei oo suihkua. Sellaanen on nuota nykyaijan kotkotuksia. Niinku ruohonleikkuri ja leipäpaahrinki. Tierä vaikka syntiä ovat !
1-2 kertaa viikossa jos en ole pahemmin hikoillut. Hampaat, naama, kainalot ja hanuri pestään päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-2 kertaa viikossa
Ympärilläsi olevat haistavat sen.
Jaa. No eipä se kauheasti haittaa, koska käyn yleensä toimistolla vain kerran viikossa. Ei haittaa, jos joku kaupassa jää nuuhkimaan, he eivät minun vesilaskuani kuitenkaan maksa. 😊
Useasti vuorokaudessa. Naispuolisista, varsinkin lihavista rouvista, jää usein iholle, työkaluunikin ikävä sillinhaju. Sänkyhuonekin tuuletettava + lakana vaihdettava.
Olen eläkkeellä, en käy joka päivä suihkussa, käyn tarvittaessa, 2-3 kertaa viikossa.
Tietenkin, joskus jopa 2 kertaa päivässä.