Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari Sillanpää HS:lle: "En ole mikään p*dofiili"

Vierailija
13.08.2025 |

Jari Sillanpää kertoo Helsingin Sanomien haastattelussa kokeneensa käänteen parempaan tapahtuneen. Syksyllä häntä odottaa keikkakiertue.

60 vuotta täyttävä Sillanpää muisteli haastattelussa myös hankalia aikojaan.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a334476c-5763-4755-b115-9c834d…

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni Sillanpää ja persut ovat käyneet keskusteluja yhteistyöstä. Arvot kohtaavat erityisesti lapsirakkauden osalta. Ministerinpestiä jopa tarjolla.

Vierailija
162/164 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- En kai voi loppuelämääni pyytää anteeksi. Olen pyytänyt jo, Sillanpää kuittaa.

- Minä en ole mikään pedofii*i.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a334476c-5763-4755-b115-9c834d…

Kuka tuolta muka anteeksipyyntöä kaipaa? Tehty mikä tehty, ei tuon keikat ole mikään itseisarvo johon on velvollisuus mennä yleisöksi!

Kuulostaa edelleen siltä ettei ymmärrä mitä väärää olisi tehnyt kun uhriutuu anteeksipyydöstä. 

Joku toinen olisi ihan suoraselkäisesti kadonnut julkisuudesta rakentamaan elämälleen ihan uuden suunnan pois feikistä viihdehumusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni Sillanpää ja persut ovat käyneet keskusteluja yhteistyöstä. Arvot kohtaavat erityisesti lapsirakkauden osalta. Ministerinpestiä jopa tarjolla.

Vasemmisto fanittaa kaikkea pervoseksuaalisuutta ihanana kirjona queerutopiassaan. Pervot ensin, lapset sitten on heidän arvojärjestyksensä.

Vierailija
164/164 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvannut tietokoneen näytöltä puhelimellaan, kun mies on sukupuoliyhteydessä hyvin pienen lapsen kanssa.

Sitten: miksi vainoatte mua!?! 

Haluaako joku olla tälläisen fani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän