Ahne sukupolvi saa nukkua yönsä rauhassa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011421930.html?utm_medium=promobox…
Kunniatehtävämme on saattaa ahne sukupolvi suurilla eläkkeillä hautaan saalla. Sen jälkeen hyvinvointiyhteiskunta saa romahtaa. Ikuinen kiitos ahneelle sukupolvelle!!!
Kommentit (539)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun "ahneen sukupolven" edustaja potkaisee tyhjää sinullekin kyllä kelpaa hänen jälkeensä jättämä varallisuus. Sitä perintöä tuleekin sitten ja paljon monille perillisille jäämään, kun tämä "ahne sukupolvi" ei käytä varallisuutta eläessään itseensä ja hyvin vointiinsa edes viimeisinä vuosinaan vaan pyrkii vielä jopa kartuttanaan varallisuuttaan jotta sitä sitten riittää mitä jälkeensä jättää.
Vittumitäpaskaa te psykopaattisukupolvi jaksatte suoltaa.
Vai paskaa? Voi kuule, oma äitini kerää vielä siitä pienestä eläkkeestä niin paljon kun vaan voi että me saamme sitten enemmän perintöä. Itse teenkin sitten toisin sillä kyllä te nuoremmat olette niin kiitämättömiä ettei teille kannata jättää penniäkään. Että ihme kuule kakara parsaa.
Kato vaan ettei mutsisi varallisuutta rullata ennen kuolemaa. Katsos kun jatkossa tullaan vanhuksen varallisuus käyttämään hoivakodin hoitomaksuihin. Ime siinä sitten sitä parsaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen sukupolvensa edustaja sen sijaan kieriskelee hikisenä vuoteellaan.
Sinä et saa edes perunavelliä, kun saat aivoinfarktin. Me ei sua hoideta.
Olisitko sä nyt ihan riittävästi selostanut tosta aivoinfarktista ja siitä, että sinä et ketään hoida. Yhä vieläkään toisten puolesta et voi sanoa yhtään mitään.
Tiedätkö sä minkälaiselta mulqulta sä kuulosta ja sitä sä myös olet.
- sh
Tiedätkö millainen mulkku itse olet. Sun alle kouluikäiset lapset kiertelee soittamassa ovikelloa ja kiukuttelemass. Hoida ne kakaras itse.
Terveydenhoitajana voisit ihan itse hoitaa ne lapsesi työpäivän jälkeen etkä laittaa niitä ulos kiertämään soittelemaan toisten ovikelloa ja häiriköimään, kun itse teet kotitöitä rauhassa. Jatkossa sun lapsista tehdään lasu.
Vierailija kirjoitti:
Arvaas ketä eläkeläinen kävi taas täällä huutamassa.
Se hullu akka, joka ei osaa puhua rauhallisesti ja käyttäytyä. Valvontakamerassa on sen huutaminen äänitettynä.
Jaa, tukityöllistetyn työpäivä, mikset tee töitä?mikähän "virasto" tuo nyt sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Se hullu akka, joka ei osaa puhua rauhallisesti ja käyttäytyä. Valvontakamerassa on sen huutaminen äänitettynä.
Eikö tradenomikoulussa ollut kielenhuoltoa? "Ketä eläkeläinen" ei ole oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, tukityöllistetyn työpäivä, mikset tee töitä?mikähän "virasto" tuo nyt sitten on?
En ole nyt töissä. Missähän paikoissa sä olet käynyt huutamassa ja valittamassa ja susta on tehty merkintöjä jotka ei näy asiakkaalle. Sulla lukee hullu asiakas.
Osaatko selittää asioita rauhallisesti ja kysyä vai kilahtaako sulla aina päässä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tradenomikoulussa ollut kielenhuoltoa? "Ketä eläkeläinen" ei ole oikein.
Hei amis
Kuule sun kuuluisi mennä terapiaan eikä kiertää kaupoissa ja virastoissa valittamassa ja purkamassa pahaa oloa.
Sut on jo merkitty noissa paikoissa hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuule sun kuuluisi mennä terapiaan eikä kiertää kaupoissa ja virastoissa valittamassa ja purkamassa pahaa oloa.
Sut on jo merkitty noissa paikoissa hulluksi.
Hankala asiakas (luultavasti avohoidossa).
Vierailija kirjoitti:
Ahne sukupolvi on nykyinen nuori sukupolvi, joka katsoo oikeudekseen saada kaiken valmiina ja ilmaiseksi ja heti. Eläkeläiset ovat opiskelleet ilman tukia opintolainoilla soluasunnoissa ja työtä samalla tehden, kesät Ruotsin tehtaissa.
Siinä me teimme virheen, että kasvatimme lapset vapaasti ja loimme heitä varten kaikki mahdolliset tuet ja hyvinvoinnin ja koulutukset. Nyt saamme heidän halveksuntansa ja haukkunsa, etenkin vasemmiston taholta.
Asia on just noin kuten tuossa on kirjoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittumitäpaskaa te psykopaattisukupolvi jaksatte suoltaa.
Vai paskaa? Voi kuule, oma äitini kerää vielä siitä pienestä eläkkeestä niin paljon kun vaan voi että me saamme sitten enemmän perintöä. Itse teenkin sitten toisin sillä kyllä te nuoremmat olette niin kiitämättömiä ettei teille kannata jättää penniäkään. Että ihme kuu
Mihin myyt omaisuutesi, kun ei työikäiset saa lainaa?
😂😂😂
En minä niiden rajojen päällä istu vaan kulutan elämästä nauttien ja se vähä mitä sitten enää jää menee testamentilla valitsemalleni taholle. 😂😂😂
Että olisiko sinun tapauksessa jokin toinen hymiö kuitenkin parempi?
Mitään et löytänyt mitä kaupasta tulit hakemaan. Olisiko jo aika opetella muitakin ruokia kuin yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nyt töissä. Missähän paikoissa sä olet käynyt huutamassa ja valittamassa ja susta on tehty merkintöjä jotka ei näy asiakkaalle. Sulla lukee hullu asiakas.
Osaatko selittää asioita rauhallisesti ja kysyä vai kilahtaako sulla aina päässä helposti.
Sekavia on tekstisi, hyvä kun et ole töissä. Kovin tärkeenä kuitenkin olet kun ihan "virastossa" oot ollut työkokeilussa. Onko sulla kirjasto vielä käymättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahne sukupolvi on nykyinen nuori sukupolvi, joka katsoo oikeudekseen saada kaiken valmiina ja ilmaiseksi ja heti. Eläkeläiset ovat opiskelleet ilman tukia opintolainoilla soluasunnoissa ja työtä samalla tehden, kesät Ruotsin tehtaissa.
Siinä me teimme virheen, että kasvatimme lapset vapaasti ja loimme heitä varten kaikki mahdolliset tuet ja hyvinvoinnin ja koulutukset. Nyt saamme heidän halveksuntansa ja haukkunsa, etenkin vasemmiston taholta.
Asia on just noin kuten tuossa on kirjoitettu!
Mitä jos lukisit valtion budjetin ja katsoisit mihin rahat menevät.
Tässä ole hyvä https://valtionbudjetti.fi/
Yksikään näistä valittajista ei antaisi omistaan latin latia mihinkään hyvään. Eli tekisi muka eri tavalla että jäisi enemmän seuraaville.
Olen ollut kyllä virastossa tes-palkkatyössä.
Sinäkö se olit joka huusit puhelimessa ja loppujen lopuksi se oli eri numero mihin sun piti soittaa, huusit mun päälliköllekin, kun yhdistin sut sille. Kyllä ne päällikön kanssa päiviteltiin voiko sekopäisempää asiakasta olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1990-luvulla lamassa rakennusmiehet oli ansiosidonnaisella kotona kaikki talvet.
Asfalttimiehet erityisesti sinkut oli ansiosidonnaisella talvet Thaimaassa jo 1990- luvulla.
Kenen sä meinaat talvella rakentaneen taloja, jos rakennusmiehet olivat ansiosidonnaisella. Vähän rajaa näihin juttuihin. Siinä on silmät kiinni talvisin kävelty.
90-luvulla työtön ei saanut matkustaa.
Kyllä 1990 - luvulla sai työtön matkustaa ja oli hyvät ansiosidonnaiset joten talot ja mökit niillä on eläkkeellä.
Olen jo 53-vuotias ja nähnyt omin silmin nämä jutut.
No, kun itse pääset eläkkeelle, omat lapsesi ahertavat työssä ja maksavat sinun el
Toivott
Meiltä1962 syntyneiltä jo leikattiin tulevista eläkkeistämme edellisen eläkeuudistuksen yhteydessä noin 10 prossaa elinaikakertoimen myötä ja nostettiin eläkeikää kahdella vuodella. Sen sijaan jo maksussa oleviin eläkkeisiin ei ole kukaan uskaltanut koskea vaan koko ajan kaikki heikennykset kohdistetaan maksuun vasta tulossa oleviin eläkkeisiin. Kyllä munkin ikäisten eläkkeitä, ei ehkä kaikkeista pienimpiä, on varaa leikata jonkin verran edelleen, mutta ennen kaikkea leikkaukset tulee kohdentaa jo pitkään maksussa olleisiin eläkkeisiin. Ei se nyt vaan ole oikein maksattaa eläkkeitämme nuorempien selkänahasta ja liian korkeiksi noustessaan eläkemaksut tuhoavat samalla Suomen kilpailukyvyn ja sitä myötä romuttavat koko hyvinvointiyhteiskuntamallin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kyllä virastossa tes-palkkatyössä.
Sinäkö se olit joka huusit puhelimessa ja loppujen lopuksi se oli eri numero mihin sun piti soittaa, huusit mun päälliköllekin, kun yhdistin sut sille. Kyllä ne päällikön kanssa päiviteltiin voiko sekopäisempää asiakasta olla.
H
Jos joku on tahtonut asioita tuntevan kanssa puhua eikä koppavan tukityöllistetyn.ikävää jos virastossa ei kukaan hallitse asiakaspalvelua.
"Virasto" on hieno työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun "ahneen sukupolven" edustaja potkaisee tyhjää sinullekin kyllä kelpaa hänen jälkeensä jättämä varallisuus. Sitä perintöä tuleekin sitten ja paljon monille perillisille jäämään, kun tämä "ahne sukupolvi" ei käytä varallisuutta eläessään itseensä ja hyvin vointiinsa edes viimeisinä vuosinaan vaan pyrkii vielä jopa kartuttanaan varallisuuttaan jotta sitä sitten riittää mitä jälkeensä jättää.
Höpöhöpö. Ei niiltä mitään jää. Ottavat pankista käänteisen asuntolainan ja elävät leveästi. Kun on aika saada hoivaa, on rahat osalla jo käytetty.
Kiitos sinulle kateellinen tyhjätasku! Nukuttaakin hyvin, päiväunetkin maistuu mainiosti,