En ole koskaan ollut rakastunut (44v). Onko mussa jotain vikaa?
Tiedän kyllä, että on olemassa jokin mystinen huuma, jonka suurin osa ihmisistä kokee eläessään ainakin kerran. Mulla on ollut 3 parisuhdetta ja useampi lyhyt juttu, enkä ole koskaan kokenut muuta kuin lievää ihastumista. Mietin mistä tää mahtaa johtua. Ehkä 13-vuotiaana aloitetuista masennuslääkkeistä? Ehkä jostain hormoniepätasapainosta? Ehkä mulla on joku persoonallisuuden häiriö tms?
Harmittaa, kun totta kai haluaisin kokea niin mahtavalta kuullostavan asian :-(
Löytyykö kohtalotovereita?
Kommentit (25)
Minä olen sinun ikäluokkaa (nainen) ja sama juttu. Mutta minä olenkin autisti. Parisuhteessa en ole ollut 1,5 vuotta pidempään ja siitäkin alkaa olla aikaa 15 vuotta. Ihastun yhtä harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ole ja oon saman ikäinen. Pakkomielteisen ihastunut olen kyllä ollut, mutta rakkautta en ole tuntenut enkä mitään normaalia parisuhdetta. Olen kasvanut rakkaudettomassa perheessä.
Mun lapsuudenperhe oli myös monella tavalla "tunnevammainen". Toivottavasti löydät hyvän parisuhteen ja ehkä sen rakastumisenkin!
ap
En mä löydä, mutta kiitos tsempeistä.
Vierailija kirjoitti:
13-vuotiaasta asti masennuslääkkeet?!
Juu ei, mietipä mitä ne ovat tehneet kehittymässä oleville aivoillesi.
Joo tätä olen miettinyt paljonkin. Minusta alaikäisille ei pitäisi noita määrätä, kun ei oikein tiedetä (vieläkään) mitkä on niiden pitkäaikaisvaikutukset.
ap
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sinulla ap olla kiintymyssuhdetrauma?
Lapsuuden trauma haastaa parisuhdetta salakavalasti rakkaus voi tuntua vaikealta: "Sitä, mitä haluaa, ei voikaan sietää"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lapsuuden-trauma-haastaa-parisuhdet…
Kun mikään ei tuo hyvää oloa näin tunnistat kehityksellisen trauman ja saat apua
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kun-mikaan-ei-tuo-hyvaa-oloa-nain-tun…
Kiitos tästä. Voi todella hyvinkin olla, koska mun lapsuudenperhe oli ongelmainen ja äiti sairas kun olin pieni.
ap
Kyllähän nuo lääkkeet vaikuttavat tunteisiin. Turruttavat tunteita, paitsi vihaisuutta saattavat lisätä (etenkin päihteiden kanssa yhdessä käytettynä).