Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Flunssa-apua äidille ja äkkiä...

04.04.2007 |

töissä istun ja päällä on ihan järkky flunssa. Eli annapa paras vinkki flunssan hoitamiseen. Pää ihan tukossa, samoin nenä ja kurkku, kuumetta ei ole. Kotiin ei voi lähteä, kiire töissä. Eli jos tiedät jonkun hyvän flunssalääkkeen tai kikan, laita tähän, kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun jos on vaan pakko jaksaa vielä töissä.....

- onko teillä finrexiä??????? Pari kuppia ja sassiin, vaikka ei olisikaan kuumetta

Kotiin viimeistään kaupan kautta ja pullo mustaherukkamehutiivistettä....ellei satu olemaan omia marjoja. Sitten kuumaa mustaherukkamehua ja PALJON...... Itse vedän pari litraa heti jos ees flunssa kolkuttelee.

Onko sulla jyväpussia????? Eli se mikroon laitettava jyvillä täytetty pussi. Jos on, niin se mikroon lämpiämään, pussin päälle esim. eucalyptus-tippoja ja pussi hartioille. Samalla voi lukea kirjaa, katsoa telkkua tai vaan lekotella. Lämmin pussi avaa hartioita ja samalla nenä aukeaa kun hengittelee eukalyptustuoksua.

Ennen nukkumaan menoa laitan aina itselleni nenän alle mentholi-salvaa.....avaa nenää myöskin.

Mulla flunssan tulo usein hyytyy näillä keinoilla alta aika yksikön...... niin siis lisäksi vielä roimasti positiivista mieltä ja asennetta: " enhän mä voi sairastua" ;-)

Eikun paranemisia sinne....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla